Bebel Without a Clause

Bebel Without a Clause

Sunday, July 15, 2012

YB Khassim hanya harap bencana nak tunjuk muka di Lembah Jaya

Tadi saya berpeluang untuk mengaAdiri Pagi santai bersama Persatuan Pengusaha dan pemandu teksi Ampang atau Peshta yang di hadiri oleh Datuk Seri Ir Zin Badak bersama Barisan pimpinan UMNO Ampang dan BN di Taman seri Mrdeka Ampang.

Antara yang dikupas adalah mengapa TR1MA dan BR1M di laksanakan sebagai satu catalyst bangau o bangau atau vakue Chain Cycle atau Kitaran Rantai Nilai dimana agihan tersebut bila dibelanja akan menjanakan ekonomi dalam suasana ekonomi yang tidak menentu di Eropah akibat kegagalan ekonomi di Greece dan Sepanyol dan juga di USA.
Sebagai kerajaan. Yang berjiwa rakyat tindakannya yang cepat dan tepat adalah ciri 2 sebuah kerajaan yang bertanggungjawab selain dari mengadakan NKRA atau performance indeks sebagai alat ukur pencapaian.

Kita perlu sekarang bertanya kepada kerajaan pakatan rakyat apa pencapaian yang dirancang. jangan lah kata air percuma kerana air percuma memang sudah diberikan dari dulu lagi oleh kerajaan BN. Itu pun secara menyeluruh bukan kadar 50% sahaja kerana penghuni pangsapuri dan kondo tidak dapat pun air percuma ini. Air yang diberikan oleh BN adalah air percuma untuk 20 liter pertama yang dicaj hanya harga rawat sahaja,
Walau apa pun yang ditafsirkan oleh Pakatan Pembangkang sekarang ini, air percuma ini mengakibatkan Harta Yayasan Selangor dijual kepada kroni 2 DAP bagi tujuan dijadikan land bank yang boleh dijual kepada towkay kaya untuk aktiviti dan program menjajah oleh kapitalis Cina haram di Malaysia ini.

Kita perlu juga tanya apa yang dibuat oleh YB Khassim Baba di lembah jaya. Melainkan kononnya pantau projek yang dijalankan oleh kerajaan pusat, Eleh jadi PM yang tidak di lantik kah tu , cakap penduduk Ampang di sini.

http://www.youtube.com/watch?v=dJUtwKToXPQ&feature=youtube_gdata_player

Kalau tidak ada musibah di Lembah Jaya tidak adapun batang hidung YB Khassim dari PAS ini melainkan berkempen untuk menjadi exco tertinggi dalam PAS.

No comments:

Post a Comment

Blog Archive