Bebel Without a Clause

Bebel Without a Clause

Wednesday, July 18, 2012

Warga Bukit Atarabangsa numero uno blogger BN


Tahniah brother APA yang telah dapat menjadi number one dan telah menjadi satu sejarah besar bagi warga Bukit Antarabangsa.

Beliau yang kini telah menjadi ikon seorang blogger kedai kopi telah menunjukkan tiada yang mustahil dalam dunia ini. Bila datang ke Craven kamu akan pasti terlihat seorang separuh umur walaupun rambut masih belum beruban, duduk dimeja sambil menaip laptop. Hanya dua tempat meja akan menjadi tempat favoritenya. Yang sudah pasti mesti berdekatan dengan suis tenaga , keperluan untuk semua blogger seperti beliau. Tidak kira Siang atau malam, kadang2 beliau ini tidak tidur sehari suntuk kerana menyiapkan assisgnment yang diassignkan ke atas diri sendiri.

Apakah rahsia APA? Disiplin dan jangan cepat giveup katanya, adalah antara sifat yang perlu ada.

Sebagai number one, sudah sampai masa, beliau mempunyai team media nya sendiri, dan bila agaknya UMNO hendak mengeluarkan belanja sedikit seperti yang diperuntukkan bagi sesetengah blogger number one yang lain.

Last but not least, tahniah lagi sekali kepada blogger APA, dan thank you for the teh tarek celebration semalam, walaupun kecil, namun amat bererti kepada saya dan seluruh warga Bukit Antarabangsa,

Caption| macam kenal aje enam2 orang ini. Kalau ada 6 orang APA, apa akan jadi Pulak di Dunia blogger ini.

Salah satu sikap APA adalah selalu mencabar diri sendiri.

So what is the Next stop for APA, nombor one in Malaysia?.😜😜😜

No comments:

Post a Comment

Blog Archive