Bebel Without a Clause

Bebel Without a Clause

Wednesday, February 22, 2012

Setelah di Babikan oleh Bro Anwar Ibrahim, PAS kini terima pengiftirafan Israel

Saya percaya ramai ahli PAS terperanjat dengan anjakan pendirian PAS yang selama ini tidak mengiftirafkan negara Israel (2 state solution) Zionis yang ditubuh atas dosa orang Jerman dan barat yang lain, dan dibebankan keatas orang2 Arab yang terpaksa kehilangan tanah air di rampas dan dijadikan perlarian di tanah sendiri.

Bak macam hero bollywood, hanya dengan satu lagu hindi Anwar Ibrahim, maka Niki Aziz terapung2 di awang2an. Dengan menerimanya alasan pundek Anwar, PAS telah dalam hati mereka ingin mengikhtirafkan Israel.

Perkataan 'contingent' itu diletakkan dibelakang statement maka 'the emphasis is the first object', yakni Keselamatan Israel. Israel di sini bukan malaikat izrail tapi negara Yahudi Zionis yang selama ini negara2 Arab samapai la ni tidak mengikhtirafkan negara itu kerana ia wujud atas penindasa bukan secara sah. Dan kalau ditengok dalam wawancara bersama Anwar, perkataan contigent ada ke?

Maka terbuktilah yang haramjadah akan sentiasa menyukai atau mengutamai yang haram. PAS suka Israel dan hancurlah batu terkhir perjuangan jihad Islam dalam PAS.

PAS anti-Palestin, sekutu Israel.

No comments:

Post a Comment

Blog Archive