Bebel Without a Clause

Bebel Without a Clause

Sunday, December 11, 2011

Strategi pakatan rakyat berjaya bila blogger dengan blogger BN bergaduh sama sendiri seperti Bung Mokhtar dan Sharizat dalam isu FeedLot

Saya bukan nak kata banyak kali ini, tetapi hakikinya ramai sudah bergaduh. Blogger BN antara blogger BN yang lain. Top 20 bloggers BN bergaduh semua punca Seorang budah bernama Rafizi Ramil pick up satu maklumbalas dari Pegawai Ketua Audit Negara yang sudah agak lama.
Tetapi disebabkan pucuk pimpinan lambat membuat resolusi atau sengaja membutakan hati dan mata tidak nampak yang isu ini amat penting dan sudah patut mengambil tindakan sewajar berbulan yang lalu.
Saya kira musykit mengapa PM tidak membuat satu rumusan untuk menyelesaikan masaalah ini denga lebih berhemah.
Kalau Winnable Candidate pun di lantik, kalau kita cuai dalam menagangi hal ini maka Winnable Candidae Najib akan menjadi Whinnable Candiate dan terus Loosable candidate.
Jadi saya rasa PM sepatutnya telah dapat memantau dan mengelakkan isu in dari di putarkan oleh Pembangkang. Nampaknya, putaran yang diperlukan amat sedikit dan kita telahpun menyalah sama sendiri.

Sepertimana yang dibincangkan pernah oleh uncle APA, strategi begini sudah macam strategi Trojan untuk memastikan bahagian dalaman sebelah kita panas dan berbalah sama sendiri agar Azmin nampak berjalan kaki ke Parlimen dan ADUN dan melambai2 kerana pelanduk sudah dimasukkan jerat.

No comments:

Post a Comment

Blog Archive