Bebel Without a Clause

Bebel Without a Clause

Friday, December 16, 2011

Selepas Sri Melor, Komuniti Bukit Mulia pula hendak di amukkan oleh Pontianak Sohor Ampang?

Menurut blog APA dan Flyingkick, pendatang code 71, Mak Lampir kini sedang mengamuk sakan dan terus ingin mejadi Pontianak tersohot di seluruh Ampang.
Disebabkan terlampau suka sangat Parti Tindak Rakyat dari Singapura, beliau kini nampaknya menaruh dendam Pontianak terhadap kesemua dewan komuniti yang dibina atas usaha gigih UMNO Ampang. Sedar lah sikit, kamu pun pernah menjadi ahli UMNO dibawah Aruah Dato Mufti Suib. Dan dewan itupun diguna oleh selurh komuniti tanpa mengira aliran politik.

Memang tidak dapat dinafikan oleh sesiapapun yang dewan2 ini telah banyak menyumbang jasa kepada ramai penduduk disekitaran dewan2 ini. Ini lah tempatnya mangsa2 banjir kebakaran yang rendah pendapatn untuk menumpang tidur sehari dua.
Buat lah kerja lain lah Zuraidah. Kalau kamu nak fahaman PAP baliklah Singapura janganlah pulak kamu nak jadi agen Singapura-pura.
Sayapun kod 71 dan tahu bebenor politik kotor yang dijalankan oleh pengikut PAP terhadap orang Melayu. Kita tahupun yang masyarakat Melayu ditindas dan tiada susual agenda Melayu walaupun telah 50 tahun ia merdeka.

No comments:

Post a Comment

Blog Archive