Bebel Without a Clause

Bebel Without a Clause

Sunday, January 29, 2012

Kisah Cinta Anwar dan Azizah: Harapkan Pagar , Pagar makan padi.....layar

Sumber di bawah artikel ini yang telah lama dalam simpanan saya. Kalau benar dikatakan, gara2 harapkan pagar, pagar makan padi.

Anwar nampak bertukar warna cicak kubin bila di depan PAS kata UMNO Yahudi belakang PAS pula nak pastikan pakatan rakyat akan memastikan Israel selamat dari orang Arab lebih2 lagi orang2 palestine yang telah lama ditindas dan negara di rampas. Sebenarnya, manusia yang bernama Anwar Ibrahim adalah Neo-Zionis Melayu. Dan memang dalam Neo-Con dia ditabalkan sebagai Maharaja Malaysia (nak lawan Maharaja Indonesia)
Nampak bangat lidahpun mcam cicak kubin, bercabang. Inilah dia serpent atau reptilia dalam cerita Adam dan hawa kot.
Bacalah Kisah Cinta Anwar dan Ibrahim: Harapkan pagar ...


Info yang di dapati dari internet menyatakan Anwar dan Azizah berkahwin pada 28 Februari 1980 dan kelahiran Nurul Izzah pula ialah 19 November 1980. Cuba anda kira jika bunting pelamin sekali pun kelahiran anak adalah dalam bulan December minggu pertama... Jadi, apa status anak nya?.

Nurul Izzah binti Anwar (born November 19, 1980) is a Malaysian politician from Parti Keadilan Rakyat (PKR), and is the current Member of Parliament for Lembah Pantai. She is the daughter of Anwar Ibrahim, a former Malaysian Deputy Prime Minister and the current de facto opposition leader and of the PKR. Her mother, Wan Azizah Wan Ismail, is the President of PKR.

1. 28 Feb 2011 genaplah 31 tahun Anwar membawa Azizah kahwin lari. Anwar membawa lari Azizah setelah bapa Azizah Datuk Dr. Wan Ismail tidak bersetuju sama sekali hasrat Anwar mahu menyunting anakandanya untuk dijadikan isteri. Bukan setakat tidak setuju, malah Datuk Wan Ismail teramat marah hingga mahu menembak Anwar!

2. Itu cerita lama, namun sejarah tidak dapat dipadamkan. Anwar sendiri hingga kini cuba menyembunyikan tarikh beliau berkahwin lari. Anak-anak mereka hanya tahu tarikh tetapi Anwar tidak pernah menceritakan kepada mereka bagaimana cara beliau mendapatkan Azizah. Ada yang cuba bertanya, namun dimarahi Anwar agar tidak bertanya lagi.

3. Ketua rombongan meminang Anwar ketika tahun 1980 ialah Ustaz Ahmad Awang (bekas Pesuruhjaya PAS Perak). Lurusnya Ahmad Awang hingga kini dipermainkan Anwar. Kejap marah, kejap sayang. Bukannya beliau tak tau perangai Anwar yang kaki putar. Banyak kali dari zaman ABIM, Persatuan Ulama, kini dalam PAS, Usataz Ahmad Awang kena jual aje dengan Anwar.

4. Azizah pula, lakonannya makin tak menjadi! Sepanjang 30 tahun berkahwin, bukan sedikit hatinya diguris Anwar. Semasa zaman ABIM, Anwar lebih pentingkan kawan-kawannya. Setelah itu, Anwar lebih mengutamakan Sukma, Azmin dan Shamsidar. Azizah sering ditengking dan dibodohkan di hadapan keluarga dan rakan-rakan.

5. Kini Azizah diheret ke mahkamah. Tiba-tiba menjadi saksi alibi kepada kes liwat Anwar. Saya pernah menulis, ini bakal memecahkan tembelang Azizah. Banyak yang bertanya, apakah Azizah tidak mengetahui perangai Anwar selama ini? Rata-rata menjawab sukar untuk dinyatakan apakah Azizah tahu atau tidak. Sedangkan Anwar pernah menyimpan lelaki jambu (Sukma) untuk tinggal sebumbung dengan Wan Azizah! Apa peranan Sukma dalam rumahtangga Anwar? Jangan kata Wan Azizah tak tahu apa yang berlaku dalam rumah sendiri ...

6. Namun dalam kes ini, jika Azizah gagal membuktikan alibi beliau, maka pecahlah tembelang Azizah beliau berbohong. Apabila berbohong maknanya beliau tahu perkara sebenar. Apabila tahu perkara sebenar, kenapa beliau berbohong? Apakah tangannya yang sentiasa memegang tasbih dan menggenggam tangan Anwar di mahkamah hanya lakonan?

Saya syorkan kepada penyokong PKR jika mereka membaca artikel ini, sila cetak dan tanyakan sendiri kepada Azizah! Soalan wajib tanya, apakah perasaannya yang jujur selama lebih 30 tahun bersuamikan Anwar?

Sumber: Blog AnwarTubehttp://3ce901256d.rapidsafe.de/

No comments:

Post a Comment

Blog Archive