Bebel Without a Clause

Bebel Without a Clause

Wednesday, January 11, 2012

Kenapa Adam Adli tak pilih sahaja jalan keretapi.Kan lagi cepat dan lagi laju

Tergelak saya menbaca nukilan En Adam Adli yang mengatakan mengapa dia pilih jalanraya. Wei, kalau nak betul2 pilih jalanraya janganlah buat demo semasa kereta berhenti, buat lah semasa kereta jalan laju.

Kamu mungkin mempunyai pendapat sendiri tetapi janganlah pula nak disogokan kemulut orang yang lain yang tidak berminat dengan pendapat anda. Dan janganlah kamu pula nak menyusahkan orang yang lain.


Laungan saya juga sama sebagai bekas pejuang reformasi kononnya hendak bebas kan Anwar ketika itu pada 1998. Ketahuilah kalau pun kamu betul mahu memperjuangkan tetapi bukanlah untuk orang yang bernama Anwar Ibrahim yang kuat menipu.
 Yang dibawah dikebas dari sumber.. Kita mungkin serupa...
MACAM ITU CERITA NYA !!!

KALAU KATA DEMO JALANAN TU BAGUS !!!

ANDA SILAP ADAM ADLI !!!

SAYA ADALAH BEKAS PEJUANG REFORMASI !!!

SAYA TAHU APA TERJADI !!!

SAYA MELIHAT SENDIRI DEPAN MATA SAYA KERETA DI BAKAR !!!

TONG SAMPAH DI BAKAR !!!

DAN MACAM-MACAM LAGI !!!

DEMO AIR PUN ADA JUGA BENDA YANG DI MUSNAH KAN !!!

SAMPAH MERATA-RATA !!!

KALAU NAK PROTES BUKAN JALANRAYA !!!

JAWAPAN NYA ANDA TAHU DI MANA !!!

PASAL BAYARAN ADA TAK ADAM ???

RENUNG-RENUNGKAN

Sumber: Badut Rakyat

No comments:

Post a Comment

Blog Archive