Bebel Without a Clause

Bebel Without a Clause

Wednesday, February 1, 2012

Statement Bistari Noh Omar

I know you, Dr Raffick.
I know you too, Ali.
Assalamualaikum Salam Sejahtera dan Salam 1Malaysia
Secara ringkasnya saya ingin mengucapkan tahniah kepada para penduduk Taman Ukay Bistari yang telah berjaya mendapat rumah mereka selepas projek ini tertunda agak lama Saya ingin mengulangi kenyataan saya baru-baru ini bahawa ini bukanlah satu agenda Barisan Nasional untuk memancing undi tetapi sebagai satu tanggungjawap yang harus ditunaikan selaras dengan konsep 1Malaysia Rakyat Didahulukan Pencapaian Diutamakan.
Suka saya menegaskan disini bahawa antara manifesto Barisan Nasional Selangor pada PRU akan datang adalah memberi fokus kepada kemiskinan bandar. Sebagai contoh bilamana saya di dalam program walkabout saya melihat banyak pembelaan perlu diberikan kepada penduduk dikawasan perumahan flat kos rendah.
Noh Omar 

No comments:

Post a Comment

Blog Archive