Bebel Without a Clause

Bebel Without a Clause

Wednesday, February 2, 2011

Siapakah wanita yang dipaparkan di pisau.net? Saya tahu

Saya  ada ketemu beliau tiga hari dulu. Tapi beliau sekarang dalam sekadar berumur dalam lingkungan 56 tahun dan kini mempunyai PHd. Tapi apapun, saya tidak tahu apa hubungan dengan Anwar. Kalau dilihat sekarang, beliau memang seorang mama yang satu ketika dahul amt cantik rupawan.

Ataupun pelanduk dua serupa?
Apapun hubungannya dengan Anwar, kita tunggulah pisau.net habis mengasah.
(P/S Part 2 disini)

11 comments:

  1. Apa benar yang di asah pisau tu. Tiga hari tak tajam lagi. Eh...lembab juga si pisau ni. Sempat juga budak tu lari karang.

    ReplyDelete
  2. lu bagi gua punya darah banyak kuat goyang ma....,kasi itu cerita cepat siki maaaaaaa

    ReplyDelete
  3. Jangan asah lama sangat nanti musuh dah cabut lari. Lagi teruk kalau kalau musuh dapat senjata lagi baik punya.

    ReplyDelete
  4. Sayapun tak tahu. Tapi saya tunggu pisau mengasah senjata, Berapa lama nak diasah dah?
    Pisau o pisau bila ni. Takkan saya nak cerita lebih2 sangat. Nanti tidak betul orang , buat fitnah kering. Kalau betul, memang hebat mama ini sebenarnya.

    ReplyDelete
  5. Hehe! Wei x baik m`perkcil-kecilkan die wei..die sbnrnyer bkn pegi asah pisau, tapi mybe pegi jumper Najib mintak kebenaran utk ambk bom c-4 yg Altantuya kene hari tu...:), org bodo blh la lu nak kencing..(pejam mata tunggu peluang)

    ReplyDelete
  6. to Diam-diam makan

    Kalu la tuduhan ko ni tak betul? bila ko nak mintak ampun ni? tak abis-abis buat dosa kering la korang ni

    ReplyDelete
  7. mcm kes lame je ni..

    http://hhalem.blogspot.hk/2012/06/pengakuan-zaliah-zakaria-perempuan.html

    ReplyDelete
  8. asah belakang pisau..lambat lagi la tu kalau guna kertas pasir

    ReplyDelete
  9. Jangan 2 rupawan ini isteri ke empat Mahathir Mohamad Iskandar Kuti yang berbangsa Malabari.

    ReplyDelete

Blog Archive