Bebel Without a Clause

Bebel Without a Clause

Tuesday, January 31, 2012

Keluhan seorang puteri tentang calun-calun di Ampang

Inilah pandangan seorang misi (klik) di Ampang Puteri berkenaan dengan persediaan BN di Ampang,

Semakin hari semakin sibuk orang-orang tertentu dalam pemilihan calun. Pada sesetengah individu, ini adalah antara hidup dan nyawa. Dan pada yang sedang memerintah di Selangor ini adalah cubaan kali terakhir untuk kebas khazanah negeri Selangor maklumlah ukur baju di badan sendiri.
Kerana ada yang ketahui kekuatan mereka di bumi Ampang setakat mana. Dua tiga kerat pengikut yang hanya dapat sekangkang kera, atau Carwash yang di jalankan oleh bangla2 yang kemungkinan pengundi di Dhaka merupai visi pembangunan di Ampang, dan ilham untuk Bersih 2.0. "Cuci bersih itu kereta". Rezeki pengusaha Melayu kini di katakan oleh rakan semeja politik duit telah digantikan tempat cuci kereta oleh  seorang bangla yang kini tinggal di rumah Banglo di Bangalore.

Oh Ya tidak lupa pula UK Bestari, masaalah negeri tapi diselesai oleh Noh Omar. Azmin Ali pula hanya tahu tolong Penasihat Ekonomi Selangor macamana nak kuatkan benteng Zionis Israel bukan nak naikkan ekonomi rakyat. Apa tak nya, kerja asyik mencerita buruk orang lain mana ada masa buat strategi demi pembangunan Ekonomi, walaupun anda seorang strategis PKR. Strategic planning is all actions not talk only.

BN lembut hati, sentiasa mahu menolong bangsa tidak kira Melayu, China dan India. Di Sini.

Bagi Wakil Rakyat yang berkelayakan hanya baring dijalan setelah puas baring atas katil dunlopillo, kini akan terbaring di Ampang pada PRU13 ini dilanggar oleh kereta Toyota Camry, ahli majlis. Ini gara-gara pecahan dalam Pakatan Rakyat.

Apa-apapun the facts has proven that the economy is well managed by a government which was constantly disrupted with non-issues demonstrations, like Bersih and LGBT.

No comments:

Post a Comment

Blog Archive