Bebel Without a Clause

Bebel Without a Clause

Wednesday, May 11, 2011

Will the real Pandi Kutti stand up? PKR - The real Pandi Kutti Ramai

Brother A B I bersama dengan China Doll?
Ramai yang amat kesal tindakan Bapak Anwar Bin Ibrahim (B A b I), the real Pandi Kutti, yang dengan sikap kurang ajar memanggil pemimpin yang dipilih sebagai Anak Babi.

Apakah ini menunjukkan tulah kerana tidak mau bersumpah dan Si  Bro Anu Bin I kini sudah sikap kebudak2kan, nyanyuk dan memanggil orang dengan nama yang tidak baik.

Kalau Melayu tidak tau menghormati pemimpinnya sendiri apakah lagi bangsa asing? Yang kini sedang tergelak2 menyatakan Melayu bodoh.
Bodoh punya Anwar. Cet poodah! Ptui..


2 comments:

  1. Ahli2 UMNO pulak.....siar benda lucah....
    Buka aib orang..... tanpa segan dan malu......
    Lepas tu tompang komen lagi........
    Tak malu kat budak2 ke.....?
    Tak malu kat non muslim ke....?
    Dah kena batang hidung......
    "ooi tak baik hina orang"
    "Ini ke akhlak islam"
    "Ini ke pejuangan islam"
    Lepas ni nanti...mulalah pergi jumpa tok mufti tanya pendapat mereka.....
    Tok mufti pun kata..."perbuatan tu haram dilarang agama"
    Selama ni.....apa ceriter brader...

    ReplyDelete
  2. Hanya orang yang taksub macam anda sahaja yang mengatakan video lucah. Orang yang mencari kebenaran mengatakan itu bukan aib itu kebenaran. Bukankah senang kalau Anwar dan keluarganya letak jawatan, tak de lah orang nak buka aibnya. Tidak kah anda fikir, yang membuka pekongnya adalah sahabat baik DSAI dan ahli PKR sendiri. Dan anda boleh tengok muka DSAI sahaja berdua2an dengan China Doll dan skip aje aksyen lucah itu tak payah tengok. Banyak lagi video lucah boleh dapat free dari internet. Dan bukankah pengikut Islam PAS dan PKR memnag suka tenguk orang UMNO masuk neraka dengan doa meminta kebenaran, tapi bila kebenaran muncul tak terima pulak. Anda sebagai pencacai ugama PAS patut memberi amaran kepada Nik Aziz jangan memberi sokongan kepada DSAI kerana sudah jelas dia ini Dajjal yang amat ketara.

    ReplyDelete

Blog Archive