Bebel Without a Clause

Bebel Without a Clause

Thursday, May 5, 2011

Banyak Cawangan PAS tidak di daftar dan banyak ahlinya sudah kena TIPU!

  1. Benarke? Atau cerita ini sengaja diada2kan oleh pihak PAS?
  2. Ataupun masih banyak cawangan2 PAS yang sengaja tidak didaftar dan bergerak secara haram.
  3. Ataupun penduduk kampung diTIPU (hahahaha) dan nyata masih banyak cawangan yang bergerak beranggapan bahawa cawangan mereka ini adalah cawangan yang WUJUD dan SAH.
  4. Angkara siapa?Yang Di pertua? hahahaha
  5. Jadi? Nasihat kepada mereka yang duduk terumbang ambing ini keluar saja dari PAS. Kamu ini sebenarnya tidaklah mereka mahu.
______________________________________________________________________________
ALOR SETAR, 4 Mei 2011 – Berikutan penyamaran yang dilakukan individu-individu tertentu di majlis 'penyerahan borang keahlian UMNO' pada 30 April 2011 bertempat di Kuala Sungai, Alor Setar, Kedah baru-baru ini, satu laporan polis telah dibuat oleh Ketua Pemuda PAS Kuala Kedah, Sdr Azizi Abdullah.

Individu yang dimaksudkan ialah Ahmad Rozuki (510930-02-5563) yang telah menyamar dengan niat melakukan penipuan sebagai Ketua Cawangan PAS Lahar Buluh sedangkan beliau bukan ahli PAS dan cawangan terbabit juga tidak pernah wujud dalam PAS Kawasan Kuala Kedah.

“Tindakan beliau semata-mata bertujuan menipu, sedangkan beliau sendiri bukan ahli PAS dan cawangan Lahar Buluh tidak wujud dalam kawasan Kuala Kedah,” ujar Azizi.

Tambah Azizi lagi, dakwaan Rahaiza Abd Rahim (gambar) yang kononnya seorang ahli muslimat PAS cawangan Kuala Sungai juga merupakan satu pembohongan kerana cawangan tersebut juga tidak pernah wujud dalam kawasan Kuala Kedah.

“Beliau sendiri (Rahaiza) tidak pernah mendaftar sebagai ahli PAS, macamana dia boleh mengaku dia ahli muslimat PAS.

“Penyamaran tersebut bertujuan jahat dan semata-mata mengelirukan orang ramai,” tegasnya. 


Sumber: Mujahidah

No comments:

Post a Comment

Blog Archive