Bebel Without a Clause

Bebel Without a Clause

Wednesday, November 30, 2011

Bila Belalai bukan maksudnya hidung..Potong Setim

Alahai kak jijah. Bilamana kita kata bandingkan belalai bang Nuar, bukan maksud hidung. Nanti ada pulak yang kata Kak Jijah cuba berselindung.

Bab Pelantaq ini kalau size macam itu ramai wanita ingin tahu samada kak Jijah salah seorang 1% isteri yang mendapat anugerah Tuhan sedemikian rupa.

Ramai yang ingin tahu apa rasanya dan bagaimana ingin mengendali belalai sedemikian rupa dan sizenya.

Ramai wanita ternanti2, tapi yang Kak Jijah komen pasal hidung pulakkkk. Potong setim kata sesetengah wanita yang juga pengkomen dalam posting mymassa itu.

Petikan dari blog myMassa:
Untuk Belalai layar video Kantoi sini.
____________________________________________________________

Hidung Anwar Ibrahim Lebih mancung dari pelakon

Semasa ucapan penggulungan Wan Azizah secara lembut dan rendah diri memberitahu ranjau-ranjau yang telah beliau lalui semasa zaman Anwar Ibrahim dalam kemelutan politik tahun 1988 itu, beliau kongsi sama kisah kepahitan yang beliau lalui pada masa itu bersama peserta yang hadir, Anwar Ibrahim yang duduk di sebelah kerap merenung wajah iseterinya.

Apabila timbul isu pita CD lucah, Wan Azizah berkata, pertama kali melihat pita Video itu, beliau berkata, hidung Anwar Ibrahim lebih besar dan tinggi dari watak di dalam Video itu,disambut dengan tepukan gemuruh. Beliau tidak puas hati terhadap musuh politik yang menggunakan cara yang tidak baik itu, dan beliau berkata ada masjid di peringkat bahagian yang mengedarkan pita CD Video itu, cuba mahu menipu orang-orang Melayu.
_______________________
Sumber: disini

No comments:

Post a Comment

Blog Archive