Bebel Without a Clause

Bebel Without a Clause

Wednesday, November 9, 2011

Bila Milo Suam menjadi sejuk dan basi, Jin mata satu kini menjelma!

Saya kira ramai yang telah baca perihal ZIM yang kononnya diberi kebebasan untuk menjelajahi Malaysia walaupun mereka ini adalah syarikat dari Israel. Mereka ini puak2 pembangkang kononnya pejuang tegar kebebasan Palestin walaupun pada hakikat nya mereka sendiri tahu bagaimana Anwar Ibrahim adalah kuncu utama Neo-Conservatif Amerika dan Christian Zionist dalam menegakkan pengaruh Israel di dalam Orde Dunia Baru. Kalau di Timur Tengah ada Arab Spring, maka di Malaysia wakil utama Malaysian Spring adalah Anwar Ibrahim.  Perkataan Spring di gunakan untuk maksud perkataan yang sama iaitu bukan musim bunga tapi telaga.
Telaga minyak akan menjadi sasaran New World Order yang mempercayai kedatangan Nabi Isa sekali lagi. Mengawal telaga ini adalah penting kerana dengan mengawal minyak maka dapat lah pihak Zionist mempengaruh dan mengawal Malaysia di rantau ini.
Masaalah bagi AJK New World Order (NWO), Malaysia adalah sebuah negara demokrasi berperlembagaan maka keadah menjatuhkan kekuatan orang Islam kenalah pendekatan berbeza dan bukan cara yang diguna pakai di Tunisia, Libya dan Mesir.
NWO akan menggunakan dajal mata satu dalam memperjuangkan agenda Zionist sebagaimana Anwar Ibrahim, ketua dajal ini, telah menolong Yahudi spekulasi, George Soros untuk menjatuhkan nilai mata wang Malaysia pada tahun 1998.
Milo Suam terlupa bahawa kedatangan peninju Israek Ilya ke Selangor adalah atas jemputan Elizabeth Wong. Samada Elli Wong bodoh atau beliau terdesak maka ditundingkan tundunnya ke arah Barisan Nasional kerana beliau kira Ilya tidak akan di benarkan masuk sama sekali kerana Elizabeth Wong sengaja MAHU peninju Muay Thai itu ditahan kerana ini akan mencipta isu baru yang akan digunakan untuk menyalahkan UMNO atau Barisan Nasional.
Tetapi beliau lupa bahawa Malaysia sudah lama menjalankan polisi pengecualian diatas semangat kesukanan dan keamanan sejagat.


_____________________________________________________________
Sila bacan juga dari SemarEmas:

Oleh demikian, jelas disini lori bernombor JHE 3553 bukan lori dari syarikat ZIM, lori ini sebenarnya dimiliki oleh syarikat "freight forwarder" tempatan (SA Kargo, Multi-Trans, Nis-Trans, etc..) . Aku tahu benda ni pun sbb biasa juga buat clearance barang2 dari 'oversea'. Keh keh keh... Blogger Milosuam kantoi lagi .... tak cukup pun 24 jam article dikeluarkan..isk isk isk



~ SUMBER MEGA BIDAMAN. ~ Fesbuker Tersohor.
Selanjutnya jom kita ke:

http://semaremas.blogspot.com/2011/11/milosuam-si-tolol-kantoi-memanjang-tak.html

No comments:

Post a Comment

Blog Archive