Bebel Without a Clause

Bebel Without a Clause

Monday, August 13, 2012

UMNO tidak tentang hudud, ia hanya tidak tahu bagaimana cara untuk melakukannya.

UMNO tidak tentang hudud, ia hanya tidak tahu bagaimana untuk melakukannya dengan adil.

Itu adalah hakiki yang nyata selama perjuangan UMNO sejak azali lagi.

Manifesto perjuangan hudud hanya diletakkan oleh PAS kerana semasa itu mereka fikir mereka tidak ada modal lain melainkan memainkan dan menakut2 kan tentang akidah orang2 Melayu sekiranya mereka masih bersama dan tidak tentang UMNO.

Bila TD Mahathir pula cuba menjawab tentang hudud maka beliau telah beri satu jawaban, yaitu, soal hudud hanyalah 0.000001% sahaja dari undang2 yang lain. Maka disebabkan itu PAS bantai kiri dan kanan kononnya UMNO tentang hudud kerana takut kepada MCA dan MIC.

Walau bagaimanapun, TD Mahathir telah memberi satu jawaban misal yang amat baik untuk PAS 'cut and paste ' bila taik burung jatuh ke atas hidungnya sendiri. tetapi lebih amat taik yang busuk membusukkan. PAS selama 22 tahun telah memerintah Kelantan, dan mereka sendiri telah membuktikan  tidak berkemampuan untuk melakukan dengan alasan yang sama, macam copy and paste.

Kalau DAP bukan kafir harbi mengapa PAS mengembar gemburkan UMNO kafir kerana berkerjasama dengan MCA dan MIC. Walhal kita tahu PAS dari dulu lagi tidak sukakan DAP kerana terang-terangan menentang hudud.


Sumber: Lain

2 comments:

  1. Kenapalah buduh sangat UMNO ni! Contoh dan teladan dah ada, Kenapa tak tiru macam Kelantan dan Trengganu buat? Mudah kan!

    ReplyDelete
  2. Mana ada hudud di Kelantan?
    Dah lah kelam kabut, bodoh lak tu.

    ReplyDelete

Blog Archive