Bebel Without a Clause

Bebel Without a Clause

Saturday, August 25, 2012

ZUNAR harus di hukum kerana hina Jalur Gemilang, Bodohlah kau Zunar, Bendera Indonesia juga di tiru!

Kita sudah lali dengan rakyat Indonesia mempersendakan Lagu Kebangsaan kita dan juga Bendera Jalur Gemilang.

Kita tidak nafikan bahawa ada persamaan lagu Terang Bulan dengan lagu Negaraku. Terang Bulanpun juga adalah lagu yang diciplak dari lagu Perancis. Namun kita harus melihatnya dalam perpektif keadaan suasana yang dihadapi oleh pemimpin kita semasa Malaya ditubuhkan.

Bendera Jalur Gemilang pula di bandingkan dengan bendera United States. Kalau dipersendakan oleh Indonesia yang ternyata memang ada perasaan iri hati kepada kemajuan yang dicapai oleh Malaysia berbanding dengan repubik.

Tetapi bila di hina sedemikian rupa oleh Artis Zunar yang berfahaman PAS, itu sudah tentu buktikan memang sudah ada budaya itu dalam darah daging ketua2 dan pemimpin dalam PAS, seperti Mat Sabu yang dah kita tahu penyokong kuat komunisma yang bertopengkan Parti Islam.

Dan PAS memang menentang kemerdekaan kita dari belenggu penjajahan kerana mereka ini bersama dengan KMM yang lebih memperjuangkan Malaysia dalam Indonesia Raya.

Kalau tidak masakan dia ini sanggup melakukan kerja khalwat dengan Norma sama seperti penganas komunis melayu yang memang terang2 memperaktikkan gejala seks bebas dalam Parti Komunis Malaya.

Menghina bendera jalur gemilang adalah satu kegiatan anti-kebangsaan. Walaupun beliau nampak lepas, namun rakyat Malaysia harus mengambil undang2 'citizen arrest' terhadap Zunar. Lu pikirlah sendiri. jenis hukuman yang boleh dikenakan keatas mereka.

Satu kuiz untuk anda yang suka sangat mengatakan bahawa bendera Malaysia diciplak, diantara ini manakah bendera Indonesia, Poland dan Monaco?

 
 
Jawapannya ada disini
 

No comments:

Post a Comment

Blog Archive