Bebel Without a Clause

Bebel Without a Clause

Tuesday, October 25, 2011

Kalau Cikgu UIA kencing berdiri, anak murid kencing menari. Pelajar UIA diajar kurang ajar.

 
Komen SBA:
Sejak bila En Bogus Professor Aziz Bari ini memberi komen dari segi ilmiah?
 
Semua komennya berkenaan undang memang boleh di agakkan , iaitu yang berdasarkan politik satu minda, demi menciptakan ketidak senangan dan mengwaswaskan perlembagaan Malaysia ini sudah tidak diterjemahkan menurut yang tersirat semasa Malaysia mencapai kemerdekaan melalui Kontrak Sosial 3-parti.
 
Ini semualah adalah taktik pilihanraya, memperlekehkan kesemua institusi yang mempunyai pengaruh kuat dalam perlembagaan Malaysia raja perlimen. Institusi2 itu adalah Parlimen, Kehakiman dan kini raja2.
 
Kalau diselami lagi, kesemua ini memang taktik strategik yang diduga agar Pakatan Pembangkang dapat mempergaruhi pengundi2 yang ketiga2 institusi sudah tidak berfungsi dengan betul menurut apa yang tersirat di dalam perlembagaan.
 
Taktik ini tidak akan hanya berhenti di sini kerana setiap kali ada isu Melayu, ia akan yang sengaja disalah tafsirkan atau di beri persefahaman yang alternatif dan akan ada pula isu2 perihal orang-orang bukan Bumputera dan akan persalahkan pada orang-orang Melayu UMNO.
 
Dan setiap kali ini terjadi, hak2 orang Melayu akan terhakis. Ibarat menang sorak kampung tergadai. Yang bangang adalah budak2 Melayu yang masuk Universiti atas dasar Bumiputera, dan bukan meritokrasi.
 
Kita perlu lihat sahaja bagaimana murid2 UIA ini tidak perihatin dengan sebab PM tidak dapat hadir kerana menziarahi Raja Mahkota Arab Saudi yang baru mangkat.
 
Macam ini,  lebih ramai murid pelajar2 UIA yang bersikap kurang ajar setelah bergurukan di hasut oleh Aziz Bahari. Sampai mereka ini tidak tahu mana yang lebih afdal.
 
Pihak UIA harus mengambil tindakan yang tegas, sekiranya mereka yang bersekongkol dengan Aziz Bari ini tidak dapat gred 3.00, maka buangkan lah mereka ini, mereka ini bukan nak belajarpun. Kita masih ada lebih ramai yang sedang menunggu untuk diberi peluang melanjutkan perlajaran mereka ke Universiti.
 
Sumber: Badut Rakyat
Isu terbaru yang saya baca laporan berita mengenai kumpulan yang memanggil diri mereka SMM (Solidariti Mahasiswa Malaysia) di dalam isu pensyarah UIA,Professor Aziz Basi mengatakan Datuk Seri Najib Sebagai pengecut atau takut kerana tidak dapat hadir ke UIA malam ini.


Jika di baca di dalam portal kaki belit itu,sekali lagi saya tegaskan SMM sangat tidak beradap, tidak berperikemanusian dan kurang ajar apabila menuduh pembatalan Datuk Seri Najib Razak ke UIA adalah kerana takut

Kenyataan tersebut terdapat di dalam portal kaki belit,Malaysian Insider

sedapnya cakap Datuk Seri Najib penakut.kenapa banggang sangat mamat SMM tu.anda tidak tahu ke PM ke mana ???


Jika kita baca laporan berbahasa Inggeris,portal kaki belit itu melaporkan:

The Malaysian Insider understands that the prime minister had cancelled his appearances today to attend the Saudi Crown Prince Sultan bin Abdulaziz al-Saud's funeral.

1. Apakah wakil SMM itu tahu alasan Datuk Seri Najib membatalkan lawatan beliau ke UIA ???

2. Apakah Malaysian Insider sekali lagi memutarbelit isu apabila mendapatkan pandangan wakil SMM itu tanpa memberitahu bahawa Najib Razak mempunyai alasan yang sangat kukuh sebagai Perdana Menteri ???

3. Apakah Solidariti Mahasiswa Malaysia turut dipermainkan oleh portal pro pakatan haram Malaysian Insider yang semakin menyerlah putar belit mereka sama seperti MeloyaKini ???

Sumber: http://badutrakyat.blogspot.com/2011/10/portal-pakatan-haram-putar-belit-kenapa.html

No comments:

Post a Comment

Blog Archive