Bebel Without a Clause

Bebel Without a Clause

Wednesday, September 21, 2011

Prefect Nazri versus Anwar



Tak tahu pulak Anwar ini pernah menjadi ketua murid di sekolah. Cuba bayangkan mereka2 ini dari sekolah yang sama tetapi tidak sehaluan. Dan disebabkan itu Prefect Nazri banyak kali di belasah oleh murid2 tua MCKK yang pro-PR.
Tetapi sekarang pula ramai yang tidak sehaluan dengan DSAI dan duduk atas pagar, umpamanya Dato' Salehuddin, Khalili Rahmat, dan sebagainya. Yang tinggal kontang kanting, Nik Nazmi, Rafizi, dan juga orang kuat di Yayasan Selangor.
Ramai -the silent majority mengambil sikap mendiamkan diri. Perang ini akan menjadi amat sengit bila sudah dekat dengan PRU13.
Ramai pengikut DSAI adalah dari golongan muda2 dan tidak mustahil di ambang PRU, ramai golongan ini akan di namakan sebagai calun menggantikan mereka yang tidak berfungsi atau menunjukkan prestasi yang kurang memuaskan, Dan juga yang dilantik kerana raut wajahnya.
_________________
Ketua Pembangkang Datuk Seri Anwar Ibrahim diminta untuk menyelesaikan masalah moralnya terlebih dahulu sebelum beliau mahu bercakap isu-isu nasional, kata Menteri di Jabatan Perdana Menteri, YB Dato’ Seri Mohamad Nazri bin Abdul Aziz.


“Dia perlu menyelesaikan masalah peribadi beliau terlebih dahulu, seperti kes liwat (terhadap Saiful) dan video seks (dengan jalang China Doll) sebelum Anwar boleh bercakap tentang isu-isu negara.

“Saya tidak fikir dia boleh dipercayai untuk mengendalikan isu-isu negara,” katanya seperti yang dilaporkan oleh Free Malaysia Today (FMT)



Sumber: http://www.papagomo.com/2011/09/cilaka-anwar-ibrahim-kata-blogger-takda.html

No comments:

Post a Comment

Blog Archive