Bebel Without a Clause

Bebel Without a Clause

Thursday, September 29, 2011

Dulu Mereng Mahawangsa kini Omegay pulak berdrama

Macamlah orang UMNO tak faham. PAS kelantan ini tak kan selama beberapa tahun dah perintah Kelantan dan telah menjadi ahli Pakatan Rakyat selama 2 tahun, masih DAP tak faham faham.
Kalau dah faham hasrat oelh DAP, tolong nyatakan dengan terperinci bagaimana nak implementasikan hudud.di Kelantan. Dah 20 tahun dah saya menunggu ni.
Ini Kes Hudud atau Hard up for votes.
Ada dua parti sahaja kalau digabungkan dengan PSM, Dr Nasir Hashim, ada 3 orang Islam dan hanya 1 sahaja dari DAP yang menerajui Pakatan Rakyat. Takkan tak faham2 pasal hasrat PAS di Kelantan.
Wayang China campur wayang kulit dibintangi Omegay.
P/S Nampaknya penerimaan terma yang di mulai oleh SBA telah diterima baik oleh bloggers lain. Terimakasih dan tiada bayaran akan dikenakan. Next showing Mereng Mahawangsa bersama Omegay = OmerenGay. Mereng di sini digunakan terhadap ahli politik yang membuat kenyataan yang mereng first class seperti bekas pelawat Bob Lokman.
------------------------------------

“Bismillah, saya dimaklumkan keputusan pimpinan Pakatan Rakyat semalam yang menghormati hasrat Kelantan untuk memasukkan hukum hudud di dalam undang-undang syariah. Alhamdulillah, saya menerima baik dan bersyukur sangat-sangat kerana rakan-rakan dalam Pakatan Rakyat memahami hasrat Kelantan,” kata beliau sambil menambah, pelaksanaan undang-undang itu tidak akan memberi kesan ke atas masyarakat bukan Islam.
Malangnya kata beliau (gambar), undang-undang itu tidak boleh dilaksanakan buat masa sekarang sebab kerajaan pusat, didukung oleh Umno, “menghalang kami daripada berbuat demikian.” - mullah wally slipau
betul hudud dah 'tutup buku'??...neehhhhhhh!!..nak dekat2 pru nanti bukak balikk!..caye lerrrr kehkehkeh

Sumber: http://jeffrydamien09.blogspot.com/2011/09/omegay-drama-dah-abismacam-biasa-wally.html

No comments:

Post a Comment

Blog Archive