Bebel Without a Clause

Bebel Without a Clause

Saturday, November 24, 2012

Gabungkan Gaza dengan Sinai, Mesir: Usaha sedang dijalankan oleh Obama.

Ramai yang kini sudah lupa tentang sejarah konflik Palestin dan Israel. Dan ada pula kita dengar pengikut tegah dari Pakatan Rakyat, terutama dari DAP dan PKR. PAS kini tidak nampak kezaliman Israel dan hanya nampak bagaimana mahu berkerjasama dengan Syaitan ini untuk membunuh UMNO.
Kalau pun PAS berdoa, hanya untuk menghancurkan Umat Muhamad dan bukan untuk kesejahteraan penduduk Palestin yang di 'bully' bagai nak rak dengan senjata yang dilapurkan dibina dengan dana dari Singapura. (Lihat posting saya dari Temasek Review, akan saya cari link ini mengenai DOME).
Saya terbaca penulisan dari orang MONCINO ini (Ramuan China, Melaka) dan ingin saya kongsi bersama.
Sifat kalangan ramai ahli PKR sekarang ini adalah mereka ini senang berpendapat menyalahkan Palestin dan tidak Israel. Yang sebenarnya mereka ini hanya ingin untuk medapat sokongan dengan cara rhetorik namun kalau diteliti pendapat pemimpin mereka seperti Anwar amatlah tidak konsisten. Mereka mempunyai cyber trooper sekarang ini untuk cuba menukarkan pemikiran rakyat Malaysia agar berlembut dengan Yahudi Israel yang ada menyiapkan dana untuk Pakatan Rakyat dalam PRU13.
Ini yang sedang bermain didalam otak pluralisma Nurul dan Bapanya (anak kamu yang jantan itu mana, dengar dah nak masuk UMNO).
Kini dengar ulasan OBAMA untuk berperang di Sinai, Mesir untuk menyelesaikan masaalah Palestin.
Yang kita musykil kenapa Semenanjung Sinai, yang dulu pernah dirampas oleh Mesir dari Israel akan dijadikan medan perang.
Dan Mesir diwar2kan akan mengubal perlembagaan.
Tidak hairan kalau Gaza mungkin dirampas dan digabungkan denga Sinai.
Ini sudah tentu melanggar setiakawan antara arab dan negara2 Islam.
Kita tunggu dan lihat sehari dua.

------------------------------------------------------------------------

"WHO STARTED IT" is not the point, genocide is. I don't blame few readers who condemned the Palestinians for firing rockets into the Israeli territory, giving Tel Aviv a valid reason to level Gaza Strip. They (the readers) don't know history.

So, let me tell them - Malaysians and others - something they should know.

Since 2007, Israel has laid siege to Gaza, controlling its air space, its coast line, its long border with Israel, and via compliant governments in Egypt its tiny border with that country. The fact that these Israeli attacks preceded the firing of primitive rockets from the Gaza Ghetto is both undeniable and irrelevant

Click Here for more ramuan chino.

No comments:

Post a Comment

Blog Archive