Bebel Without a Clause

Bebel Without a Clause

Wednesday, September 26, 2012

Ini zaman ada rumah kaca berteknologi tinggi bulletproof?

Orang lain naik jet orang lain yang kena fitnah.  Dan tidak nampak pula Mahadzir Khalid pakai baju parti, dia hanya penumpang atas dasar kawan. Dan diapun tidaklah Presiden sebuah parti. Keadaan ini adalah sama isu seperti Nik Aziz mengambil rezeki kononnya dari seorang anak murid yang menyumbang pemergian pakej umrah satu ketika dulu.

Isu naik jet ini bukan jadi isu bila ia di gunakan atas tujuan promosi, tetapi bukan atas tujuan untuk meminta bayaran payment in kind atas pengurniaan projek kerajaan negeri Selangor. I scratch your back you scratch mine, It is payback time.

Yang juga menjadi isu, adalah penumpang2 jet itu hanya segelintir politikus terdekat Anwar, jadi keadaan ternampak kemewahan yang dimana melanggar imej yang cuba di bawa oleh Ketua Pembangkang dalam PKR.

Juga yang menjadi isu ialah cubaan untuk mengelakkan nama sponsor jet itu yang boleh membawa fitnah bahawa yang penaja itu mungkin pernah mendapat projeck besar dari PKR di Selangor.

Lagi : Disini dan sini

 

3 comments:

  1. Assalam Bro

    Dalam dunia ni mana ada benda free... nak pinjam basikal kawan pun tuan basikal fikir 10 kali... ni kan pulak nak pinjam JET... ingat jet mainan ke?... Kata orang ada ubi ada batas... ada budi yang perlu di balas...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salam kembali,
      Terima kasih diatas komen saudara. Memang betul bro, yang sedihnya ramai blogger pro BN terlampau spin dan boleh back Fire.

      Delete
  2. aku ada sampan nk bagi pinjam.. investment bossss...

    ReplyDelete

Blog Archive