Bebel Without a Clause

Bebel Without a Clause

Thursday, September 6, 2012

Malaysia negara ciplak, Hisham Rais ciplak apa pulak?

Adui, bila kita dengar youtube Hisham macamana konon di kena con setelah dia nostalgia minum Milo dan menyanyi Negaraku sedang Jalur Gemilang dinaikkan.
 
Walaupun kalau diwiki dinyatakan beliau ada belajar sejarah, tetapi beliau belajar diluar negara dan dalam keadaan buta kot.
 
Mungkin disitu beliar tertukar tiup. Tertukar blow. Kalau ada job dan nak perpolori perjuangan komunis, pilihlah bendara yang berpatutan, jangan lah guna bendera bermiripkan Indonesia. Opps saya lupa, Beliau ini memang memperjuangkan kemasukan Malaysia dalam Indonesia, iaitu Indonesia Raya seperti banyak kononnya pejuang bangsa yang ada nama tertera di Taman Tun Dr Ismail.
 
Namun kebanyakkan mereka ini lebih Indon dari Indon. Lebih menjadi pengintip tertib.
 
Bak kata seorang peguam, "tak kiralah kalau bendera itu mirip negara lain ke atau lagu asal nya dari Perancis ke. Janji itu bendera dan itu lagu aku. Dan aku sebati dengan nya dari kecil sampai aku berada pinak"
 
Kalau si Pondan Tua ciplak (mungkin mati pucuk) itu tak suka, bolehlah beliau bungkuskan pakaian dia macamana dia buat dulu kala lari ke UK sama macam Raja Petra kot (tapi beliau mungkin ke Australia, kerana guna kaedah yang sama macam kes saudara kerabat dirajanya)

 

No comments:

Post a Comment

Blog Archive