Bebel Without a Clause

Bebel Without a Clause

Monday, March 5, 2012

NA AZIZ lawan AZIZ AN- Siapa akan menang? kemelut berpanjangan akibat Baiah.

Sejak kebelakangan ini kita boleh nampak betapa dangkalnya otak NA Aziz ustad kelas bimbingan kanak-kanak yang semakin hari semakin serabut dengan isu-isu yang nampaknya berpunca dari pendedahan pelesit dan parasit dalam PAS yang kini telah terasa berapi berasap selepas telah dikemenyankan dan diberi makan kismis ajaib Hassan Ali.
Peguam AZIZ AN nampaknya tidak berlembut hati bila sudah nampak terang2 Parasit Pelesit ingin mengambil peluang tahta MB Kedah bila AZIZ AN jatuh sakit. Ada yang kata ini seperti satu lagak drama yang sama seperti berlaku di Kelantan. Bos sakit pemangku take over.
Ini bukan berlaku secara kebetulan, ia berlaku sedikit demi sedikit. Perasan dendam PAS Pusat apabila AZIZ AN beri hormat kepada Mantan PM Tun Dr Mahathir dan juga keengganannya untuk menyokong AUKU di Kedah.
Kini AZIZ AN mulai bersuara menentang NA AZIZ yang seakan mahu mengajar AZIZ AN bagaimana untuk mentadbir kerajaan Kedah yang terbukti lebih maju selama ia diperintah oleh BN,
Witch hunting yang dijalankan oelh PAS pusat adalah atas arahan DAP dan Anwar Ibrahim, yang kononnya NA AZIZ bagaikan ada baiah terlarang yag dijanjikan kepada Anwar Ibrahim. Sebab itu bila Hassan Ali ditendang keluar ramai penyokong Hassan Ali (Pelesit Buster - macam Ghostbuster jugak) sudah mula melenting.
Apa yang saya dapat tahu kemelut ini tidak akan berhenti di situ.AZIZ AN seorang pejuang dan kalau nak keluar Parti kena melalui tendangan penalti PAS Pusat kerana kalau AZIZ AN kalau keluar secara normal maka akan jatuh tolak tiga keatas perkahwinannya dengan isterinya.

No comments:

Post a Comment

Blog Archive