Bebel Without a Clause

Bebel Without a Clause

Wednesday, March 7, 2012

JATI fights back Darth Vader Khalid Samad the Parasite.




Dengan gerakan mengislamkan mereka yang murtad maka terbuktilah bahawa JATI bukan sekadar omong2 kosong politik, tetapi sebagai satu jihad mengislamkan yang murtad dan perangi yang bersekongkol dengan evangelist Christian dalam Pakatan Rakyat.
Kita perlu ingat bahawa Ugama islam bukan ugama 'missionary' seperti Kristian. Dalam apa juapun pakatan antara Islam dan Kristian , puak Kristian akan cuba mengkristiankan orang 2 Melayu. Walhal dalam Islam , konsep Islam adalah menyampaikan secara pasif. Yang menentukan terbukanya atau tidak hati  seseorang itu untuk masuk Islam adalah ALLAH.
Sebab itu sejak azali semasa orang Inggeris datang ke Malaya, perjanjian hanya lah berkitar Raja Melayu adalah ketua adat dan agama, dan orang Kristian2 hanya boleh berniaga bukan untuk menyebar ugama seperti mana berlaku di negeri Nik Aziz secara terang2 dari dulu sampai sekarang.
Dalam Pakatan Haram, evangelis Kristian seperti Theresa Kok dan Ronnie Liu (walaupun ketua gangster menurut Wee Wangsa Maju), program menyebarkan Krisitan disematkan secara halus dengan menggunakan Parasit.
Dengan wujudnya missionary di kawasan orang Asli diKelantan, maka kita perlu bertanya siapakah yang menyokong atau membiarkan kegiatan dakyah2 Kristian kalau tidak Nik Aziz sendiri, dan kuncunya Parasitnya.

Baca juga Sumber: Gelombang Rakyat

No comments:

Post a Comment

Blog Archive