Bebel Without a Clause

Bebel Without a Clause

Monday, September 5, 2011

Nik Aziz dan PAS harus di persalahkan atas kematian Noramfaizul

UMNO asyik dipersalahkan bilamana berlaku sesuatu yang tidak diingini seperti kesyahidan Noramfaizul, jurukamera BERNAMA yang bersama rombongan Datuk Azeez Rahim dan Putera 1Malaysia.Lupakah kita akan solat2 hajat yang dibuat oleh pengikut 2 PKR dan PAS agar bala menimpa Malaysia. Bukankah ini satu kiriman dari ALLAH kepada Malaysia?
Nampaknya PAS dan PKR sudah lupa permintaan mereka kepada Allah akan mesej2 atau petanda yang telah diturunkan sejak kebelakangan ini, termasuk tindakbalas ALLAH keatas UK, antara penyokong kuat BERSIH 2.0, dimana rusuhan yang berlaku mencerminkan apa yang akan boleh berlaku kepada negara ini juga.
Antara bala2 yang sudah menimpa adalah pemilihan Mat Sabu (Bala 2.0) sebagai Timbalan kepada Awang Hadi (Bala Beta Version). Yang pelopor istilah Al-Juburi kini menjadi rakan baik Al-Juburi, bukankah ini satu juga bala kepada rakyat di Malaysia ini selain dari perlantikan Mursyidatul Am PAS  (Bala 1.0).
Versi-versi Bala in bukan pengganti tetapi bersifat lebih akumulatif.
Al-Buriti kini second man kepada Al-Juburi jadi jangan terperanjat nanti bila Mat Sabo ini akan mengumumkan bahawa Parti Komunis adalah parti lebih mulia.

No comments:

Post a Comment

Blog Archive