Bebel Without a Clause

Bebel Without a Clause

Wednesday, December 7, 2011

Kumpulan AC/DC, SMM dan Trisexual saman Penganjur LGBT dan Ambiga

Selasa 6 Disember 2011, Ground Zero, Bukit Antarabangsa.
Kumpulan ACDC Malaysia (ACDC-bukan kumpulan Rock Australia), SumbangMahram Malaysia (SMM) dan Tri-Sexual Society Malaysia (TSSM) hari ini memberi amaran kepada Ambiga dan Penganjur LGBT agar menhormati hak asasi kumpulan ini. Tindakan ini adalah disebabka penyisihan kumpulan-kumpulan ini dari Pesta Seks Bebas (Seksuality Merdeka) tempuh hari yang telahpun diharamkan oleh pihak PDRM.

LGBT adalah gabungan beberapa kumpulan yang disingkatkan nama perkataan yang melambangkan paksi seksual mereka, iaitu - Lesbian (L), Gay (G), Bi-sexual(B) dan Transgender (T).

Ketua Kumpulan yang baru ini iaitu Angus Yong (bukan Angus Young - pemain guitar dari kumpulan AC/DC), kami dari AST memandang serius dengan tindakan Ambiga dan LGBT hanya memperjuangkan hak-hak mereka dari golongan tertentu. Kami juga ada hak. Kami juga boleh balun mengikut kehendak kami. Ini namanya masyarakat kita sudah maju ke arah Wawasan 2020. Kita amat berterimakasih kepada PAS yang telah berjaya mengubah ugama mereka supay ahli-ahli dan umat Islam dapat berkecimpung dalam kegiatan sumbang mahram, balun depan belakang tanpa segan silu dan terbela, dan lebih dari itu PAS dan Pakatan Haram mempertahankan hak-hak kami yang dulunya haram kini medapat tempat kerana kami ini adalah juga diantara 3rd Force yang telah dirumuskan mewakili pakatan haram ini melawan 3rd Force dari Barisan Nasional yang akan dikepalai oleh Datuk Zulkifli Nordin.
Apa itu Triseksual? Menurut ketua umum, TSSM, Daud Bovi, kalau:
Lesbian - Perempuan Balun Perempuan
Gay - Lelaki Balun Lelaki
Bi-sexual - Bukan Bhai tetapi Lelaki Balun Lelaki dan Balun Perempuan
Transgender - Lelaki yang tukar jantina kepada Perempuan dan Perempuan jadi lelaki bersenjata walaupun susah nak cari golongan ini kerana nak buang alat kelamin lagi senang dari nak tambah melainkan mereka pungut dari kumpulan lelaki yang ingin jadi wanita jadian.
AC/DC pula adalah lelaki yang suka balun perempuan dan suka lepas itu suka pulak di balun oleh lelaki

SumbangMahram - It is all in the family, iaitu kegiatan gotong royong seisi rumah.

Tri-sexual pula? We try everything, from animals, exhaust pipe, we are the ultimate. Semua kita cuba tak kira lembu ke , babi ke, apa lubang ada kita syiok.
Sumber TanpaNama (Bukan BERNAMA).

Ini dia video dari AC/DC .
P/S SBA - 6 Disember 2008 dalam kenangan. Al-fatihah kepada umat Islam yang hilang. 11/12/2012 10.30 pagi akan diadakan upacara Hari Mengenali Alam, Bukit Antarabangsa.

No comments:

Post a Comment

Blog Archive