Bebel Without a Clause

Bebel Without a Clause

Saturday, February 5, 2011

Kenyataan tolol Mahfuz Omar boleh mengancam nyawa dan menyukarkan pemindahan pelajar kita dari Mesir

Kebodohan Mahfuz Omar selaku pemimpin PAS amat memalukan.(Disini (Setolol Mahfuz)) Dalam keadaan sesuatu negara yang berdaulat yang sedang di landa rusuhan adalah baik agar pemimpin kita tidak mengambil apa-apa langkah yang boleh diambil kira sebagai memihak satu belah kerana ini boleh disalah tafsirkan oleh pengikut2 dan penentang kerajaan yang memerintah sekarang.
Adalah lebih baik dan manfaat kerajaan persekutuan menitik berat akan keselamatan dan tidak cuba mengambil kedudukan yang boleh membahayakan rakyat kita di Mesir.
Kita pun sudah lihat bagaimana penyokong2 Mubarak telah turun padang tempur dan bergaduh dengan pihak yang anti-Mubarak. Kalau PAS hendak tunjuk taring serukanlah pelajar yang pengikut PAS tegar berarak dalam kumpulan anti-Mubarak dan lihat sahaja bahawa adakah ini mendatangkan kesejahteraan bagi rakyat Mesir.
Masaalah rakyat Mesir biarkan diselesaikan antara mereka. Kita tidak tahu menahu arena politik Mesir, biarlah kita duduk diam2. Kalau nak tunjuk hebat bukan cara begini, kerana cara begini akan membuat rakyat Mesir akan berasa marah kepada penuntut kita di sana.
Tidak tahu pulak ada ahli Muslim Brotherhood yang telah menjadi Ahli PAS. Adakah sokongan PAS itu disebababkan dasar PAS for all.
Sekarang kita tahu betapa tololnya Mahfuz, kita serulah Media Arus Utama tak payahlah temuduga orang macam gini kerana orang bodoh ini lebih menyusah dari memyenangkan hidup kita.
Sudahkah kecil2 tak mahu mampus, sudah besar jadi Mahfuz.

No comments:

Post a Comment

Blog Archive