Bebel Without a Clause

Bebel Without a Clause

Thursday, September 9, 2010

Ucapan Aidil Fitri

Kepada semua pembaca yang budiman.


Walaupun saya penulis blog ini cuba sedaya upaya untuk memberi penulisan yang terbaik, saya mungkin telah terguna bahasa yang kuran sopan, gambar yang kurang jelas atau terlebih jelas dan terkasar dan tersasar. Ini adalah semua sentimen saya semasa itu.

Apa yang saya paparkan tidak lah begitu hebat di blog-blog yang lain tetapi memberi pendapat yang amat berbeza dari arus utama blogsphere.

Banyak blog mempertengahkan isu-isu semasa, tetepi blog saya adalah isu yang akan memain peranan penting dalam hidup kita di masa hadapan. Umpamanya posting dari SiamangRadio adalah isu-isu yang akan menjadi nyata dalam masa yang terdekat ini. Semalam sahaja, kita telah lihat isu saman tentang Tanah Runtuh 1 hari selepas saya pos kan imbasan kembali trajedi tersebut.









Namun demikian Saya berharap saya akan dapat memberi pos yang lebih menarik.









Sekian Terimakasih dan Selamat Hari Raya. Teman nak balik Kuantan jumpa Black Monkey. Lepas tu terus ke Melaka jumpa Ali Rustam. Dengar2 dia ada bela Beruk jugak.

No comments:

Post a Comment

Blog Archive