Bebel Without a Clause

Bebel Without a Clause

Friday, September 17, 2010

Bila Siti tarik diri terlintas pulak Siamang hendak komen sikit tentang Datuk2 KSN itu macam Kera di dalam hutan

Sejak kebelakangan ini, banyak blogger-blogger telah komen dan banyak jugak telah menghentam seperti Pisau dan lain-lain.
Siti Nurhalizah harus sedar yang beliau disenangi juga dengan kemewahan Datuk K yang ada yang kata meragukan dan melucukan. Tapi, saya tidak ingin meberi ulasan lebih lanjut lagi.
Walaupun demikian hendak juga teman menyentuh sedikit, kerana sudah bertahun-tahun Siti dan Datuk K bermaustautin di Bukit Antarabangsa, tidak pulak teman nampak apa-apa kesungguhan Datuk2 KSN (Datuk-datuk K dan Siti Nurhalizah) untuk berintegrasi dengan penduduk-penduduk di sini. Kalau adapun setakat bersiar-siar berjalan ke khemah2 ketika kejadian tanah runtuh. Lepas itu elek. Dengar sana sini apply TEKUN tapi kepada penduduk2 di Bukit Antarabangsa yang miskin takkan tak ada usaha untuk menghulur sedikit bantuan atau tunjuk sedikit simpati kepada penduduk-penduduk yang di rundung malang.
Teman amat berharap Datuk2 KSN jangan lah jadi macam KERA di hutan walaupun boleh bersaudara dengan si Siamang.

Sekali sekala, Datuk K keluarlah jumpa penduduk disini. Lepak2 kat Craven ke, kedai Andy ke,sembahyang terawih dan moreh etc.
Ikutlah sikit sikap Bung Mokhtar, walaupun dia tinggal di Ukay Perdana, bukan di Bukit Antarabangsa. Sekali sekala turun jugak dia ke Pusat Bandar Bukit Antarabangsa.

No comments:

Post a Comment

Blog Archive