Bebel Without a Clause

Bebel Without a Clause

Friday, September 10, 2010

Rombongan Guan Eng Rasis,Bukti Ultra Kiasu Benci Melayu

Source: Pisau.Net



Tycoon in the soup for airport threat

GEORGE TOWN: A well-known Chinese community leader here is believed to be in hot water after he allegedly threatened an airline security manager that he would be kicked out of Penang.

Police are now waiting for the businessman, in his 60s, to return from Xiamen, China, on Monday, to record his statement following accusations that he intimidated the airline official by telling him that he would “never get to stay long in the state”.



The 41-year-old airline security manager lodged a police report over the incident that occurred at the Penang International Airport on Tuesday.



It is learnt that the community leader, who is a business tycoon, had refused to cooperate when he was asked to have his luggage and passport checked and verified at the check-in counter.



He allegedly made the threat when the security manager insisted that he adhere to the rules. The businessman was leaving for Xiamen with a group of VIPs.



Balik Pulau OCPD Supt Mohd Hatta Mohd Zain confirmed the police report, saying: “We need to know what triggered the argument.”



He said the case was being investigated under Section 506 of the Penal Code for criminal intimidation.



An airline spokesperson said they were conducting an internal investigation into the matter.





Pisau sebelum ini mendedahkan rombongan suku sakat,anak bini datuk nenek chauvanist ke China atas nama misi perdagangan,walhal lebih kepada melencong:klik sini



Kita sering kali mendengar bagaimana golongan ultra kiasu melayan penjawat awam dengan kasar dan biadap.Mereka langsung tidak menghormati mana mana penjawat awam.Golongan ultra kiasu rata rata punyai fahaman bahawa orang melayu adalah low class dan tidak boleh diberi muka langsung.



Artikel diatas jelas membuktikan apa yang pernah Pisau nukilkan sebelum ini(klik sini).



Tahun lepas kejadian yang sama turut berlaku





Lim Kit Siang pada pagi 22 Disember 2009 lalu mengetuai hampir sepuluh orang anggota keluarganya (tak termasuk Guan Eng) , sebaik saja tiba dengan kenderaan rasmi kerajaan, telah berjalan membuka dada semacam lagak seorang ketua diktator sebuah negara, dan masuk ke lapangan terbang Bayan Lepas Pulau Pinang kira-kira jam 6.15 pagi dengan membuat arahan dengan telunjuk tangannya ke sana ke mari kepada sekumpulan pegawai dan kakitangan protokol Kerajaan Negeri , setengahnya memikul dan mengangkat barang rombongannya, dan setengah yang lain pula membuat pengesahan tikert untuk penerbangan MAS 6.40 pagi tersebut.



Soalnya, apakah haknya Lim Kit Siang menggunakan segala kemudahan kerajaan negeri , sedangkan beliau tidak memegang apa-apa jawatan pun pentadbiran Kerajaan Negeri; tidakkah ini jelas yang beliau telah menyalahgunakan kuasa menggunakan segala kemudahan kerajaan untuk peribadinya sedangkan beliau tidak mempunyai kelayakan berbuat demikian..kalau perbuatan ini tidak salah..siapa yang salah?



Lebih menghairankan Kit Siang membawa anggota rombongannya memasuki bilik VIP yang hanya boleh digunakan oleh Raja-raja, menteri, Yang Di Pertua Negeeri, dan Ketua Menteri ; itupun dengan kebenaran dari pihak MAB . Lebih ganjil lagi beliau hanya mengambil tiket kelas ekonomi ! kononnya nak tunjuk kepada orangramai yang beliau seorang sosialis , seorang golongan marhin yang tentunya satu hipokrasi besar!!



Lebih hipokrit lagi, Lim Kit Siang dan para pemimpin DAP telah mengutuk habis-habisan pembinaan jambatan Pulau Pinang, Lebuhraya Utara Selatan, KLIA dan bilik-bilik VIP yang dikatakan membazir wang rakyat. Tetapi kini Lim Kit Siang dan para pemimpin DAP itulah yang mempergunakan cukup-cukup apa yang dicerca dan dikutuk dulu itu !-Yazid othman







Rombongan makan angin Guan Eng ,ahli keluarga dan kroni bagaikan rombongan pembesar ultra kiasu chauvanist ini bukan pertama kali mereka dengan bongkak dan sombong melayan penjawat awam sudah banyak kali dilaporkan kebiadapan dan kurang ajar bangsat bangsat ini.



Guan Eng hanya pandai bermuka muka ,hipokrit dan berlakon baik didepan semua melayu haprak,telah Pisau katakan melayu haprak maruahnya semurah sebungkus hamper atau sepinggan nasi sahaja ,mereka mereka ini amat mudah diperbodohkan.



Walhal Guan Eng amat membenci orang melayu. Kelakuan Lim sekeluarga membuktikan mereka ini apabila berkuasa amat kurang ajar dan biadap.





Pisau kata " pi masjid kapitan keling dengan rakan rakan blogger,ramai betui fakir miskin,sah guan eng memang pembohong,kata dah hapus miskin tegar"

1 comment:

Blog Archive