Bebel Without a Clause

Bebel Without a Clause

Wednesday, July 20, 2011

SharpShooter tertembak kaki sendiri. Din Bingai oh Din Bingai...

Nampaknya kali ini SharpShooter kena tukar nama dah. Penembak Kaki. Tumpulshooter?
Kali ini penembak tepat tembak kaki dia sendiri.
Kena bayar RM400K. "Din Binjai manakah kamu mahu lari", agaknya kata Rais Yatim.
Tak pa PKR banyak dana, hasil dari duit pak sheikh bawak lari. Kalau nak tahu, tanyalah Ezam. Tanyalah Wan Hasni, jambu dia.
Minta maafkan senang.
Kalau orang tuduh kamu kena bayar, kamu saman aje lah mereka2 ini dapat buat duit lagi. Apa Bingai sangat Din Bingai ini? Kamu sombong dan tak mahu terima yang orang BN ini bersifat yang senang memberi kemaafan?

Untuk melihat apa yang saya mengarut sila ke http://hhalem.blogspot.com/2011/07/pemuda-pkr-akhirnya-di-rogol-terlondeh.html:


1- Kali ini Din Binjai (Amizudin Ahmat) betul-betul dilanda badai ombak kerana bertepian di pantai. Hari ini juga Din Binjai miskin sebanyak RM400,000.00, dan akan terlondeh kehilangan seluar seterusnya jika beliau tidak berjaya merayu.
2- Beliau pemilik Sharpshooterblogger.blogspot.com.telah diperintah oleh Mahkamah Tinggi KL membayar gantirugi RM300,000 dan kos mahkamah RM100,000 kerana fitnah Menteri Penerangan Komunikasi dan Kebudayaan, DS Dr Rais Yatim mengambarkan beliau salah rogol pembantu rumahnya.
3- Tulisannya beliau bertajuk “Hei Pak Menteri...mana mau lari” yang disiarkan pada 28 Disember 2011.
4- Ini komen Din Binjai di blog beliau. Beliau teramat bongkak apabila diberi peluang kali ke dua oleh Rais Yatim.
“Sharpshooter - Sebenarnya kalah sebab gagal bawa saksi Migrant Care dan Robengah ke mahkamah dan semua tahu bahawa laporan yang menuduh pak menteri rogol itu adalah laporan 3 muka surat Migrant Care yang menyebut berulang-ulang kali nama rais yatim. Rais sepatutnya saman Migrant Care kalau dia anak jantan”
“Sharpshooter diberi pilihan sebelum perbicaraan pada Isnin 4 Julai 2011 lalu untuk mohon maaf secara terbuka kepada rais yatim namun sharpshooter tolak pilihan tersebut kerana sudah pasti jika sharpshooter mohon maaf secara terbuka..akan ada tuduhan "berapa ribu sharpshooter terima duit dari rais yatim untuk minta maaf" .
“Walau bagaimana sharpshooter akan keluarkan kenyataan rasmi dalam masa terdekat setelah berbincang dengan peguam di Pulau Pinang.  Lawan tetap lawan”
5- Din Binjai tetap akan lawan walaupun beliau ketahui beliau telah ditinggalkan nahkoda bahtera pabila tersadai bersendirian di pantai. Rayu jangan tak rayu. Untung nasib timbul

No comments:

Post a Comment

Blog Archive