Bebel Without a Clause

Bebel Without a Clause

Saturday, January 31, 2009

Selamat Tinggal Kapitano Zahar dan Nasruddin

Siamang kembali lagi. Teman pergi England belajor cakap Inggeris. Terperanjat bebenor si Nasruddin dari Bote keluar dari UMNO dan masuk PKR. Bagi teman ini walaupun ini adalah satu kehilangan bagi UMNO, tapi ia ada hikmahnya sebaliknya. Ini buktikan Nasruddin ini tidak ikhlas memperjuangkan hak-hak orang Melayu. Dia lebih pentingkan kerjaya politik hingga sanggup menjual maruah dan menjadi Baruah Bangsa Asing. Teman tabik si Ibrahim Ali. Walaupun tidak bukan orang UMNO, dia masih ada maruah dengan tidak memperjualkan dirinya kepada BBChina. TABIK HORMAT YB Ibrahim Ali.
Dan dengan si Zahar ini, dengar2 di adalah juga seorang berkepentingan dalam bidaan Helipkopter. Kalau benor di kato, maka 'bagus'lah dia masuk Parti Ajaran Sesat yang suka merasuahkan ahli-ahli nya dengan kononnya dapat pahala ke Syurga. Tidak tahu kah Kapitan Zahar bahawa pahala itu adalah hak pemberian Allah semata-mata. Bukan kah kita Manusia tidak ada hak untuk menentukan mana pahala dan mana tidak melainkan yang telah tertulis didalam Kitab Allah.
To these 2 people, UMNO is better off without them. You have burnt the bridges and do not ever think of coming back to UMNO.

No comments:

Post a Comment

Blog Archive