Bebel Without a Clause

Bebel Without a Clause

Saturday, August 13, 2011

Penyitaan Gereja Haram di tarik balik. Mengapa rumah anak yatim di Hulu Langat masih disita?

Apa kah haram jadah kerajaan pimpinan puppet master Ronnie Liu?
Gereja Haram, DUMC, yang sejak kebelakangan ini menjadi tumpuan media dan blog massa telah adukan melaku kegiatan haram oleh beberapa penduduk bukan Islam (blogs PAPAGOMO dan APA).
Dan mengikut bukti2 yang ada wujud nya campur tangan dari Khalid Ass Amat sangat (atau Kelly Ass), Ketua gangster, Ronnie Liu dan Terror Cock Sucker. O ya, saya lupa Nazmi the Blow Jobber mengikut blog APA.
Yang menghairankan apa yang diberitahu Rumah Anak Yati Hulu Langat yang dilanda musibah tanah runtuh akibat kecuaian kerajaan negeri untuk memantau lereng2 bukit masih di sita.
Apakah hal nya. Kalau rumah anak yatim di hulu langat disita, tidak kah adil sekiranya gereja haram tidak di berikan keadilan yang sama.
Ini lah PAS. Kata Islam tapi berlaku tidak adil terhadap ugamanya sendiri. Kita tahu Khalid the beer taker di zaman jahilliah mungkin tidak berniat sedemikian tapi disebabkan dia sekarang ini sedang di blowjob oleh Theresa dan Nazmi serta juga di pegang telur oleh Ronnie Liwat u maka beliau ini terpaksa akur dengan desakan DAP. Nampaknya Kelly G  masih tergagap2 dalam hal ini.
Ini lah akibat kalau melantik orang yang tidak ada perasaan menghormati kaum Melayu yang telah lama menduduki di Malaysia dan Selangor dan juga orang2 PAS yang kita tidak tahu samada mereka ini masih Islam lagi atau tidak.

No comments:

Post a Comment

Blog Archive