Bebel Without a Clause

Bebel Without a Clause

Thursday, August 4, 2011

Pengikut Ku Li akan gantikan Nik Aziz sebagai MB...

Nampaknya Pakatan Gila Babi Pembangkang telah kertandusan idea dengan menyaranakn Tengku Razali sebagai Ketua Pembangkang. Banyak kiasan yang dibuat oleh Nik Aziz bila beliau mengeluarkan kenyataan sebegini lebih2 lagi kenyataan beliau bagai satu kenyataan yang kononnya tidak di rancang oleh PR.
Apa yang kita dapat simpulkan:
1. Ada perpecahan dalam Pakatan Pembankang, lebih2 lagi siapakah yang layak untuk mengetuai barisan pembangkang.
2. Tiada yang lebih matang atau layak dalam mengendalikan tentangan kepada BN melainkan orang BN sendiri
3. Dan tiada yang lebih layak memerintah melainkan orang BN sendiri
4. Ini akan menyisingkan DAP kerana DAP anti-raja dan KuLi anak Raja
5. PAS akui bahawa kerajaan PAS sekarang terumbang ambing kerana prinsip gandingan bersama DAP kafir harbi menentang dengan UMNO yang dipimpin oleh orang Islam. Satu prinsip seperti berkawan dengan Yahudi harbi untuk menentang orang Islam yang sudah banyak berjasa kepada muslimin dan dunia Islam.
6. Kalau PAS sudah mula insaf dan maukan ornag UMNO untuk memimpin, adakah Nik Aziz akan digantikan dengan pengikut Ku Li orang UMNO jugak?(Macam pasukan Singapura gunakan pemain impot..)

Kepada Ku Li, kalau hendak meminpin UMNO sebagai presiden, masuklah bertanding. Bukankah dahulu kamu juga yang meminta agar perlembagaan UMNO di pinda. Sekarang ni dah di pinda, apa tunggu lagi. Jangan di katakan orang bahawa kamu ini hanya bila dah nampak tiada harapan untuk menang mulalah membuat tindak tanduk agar kamu ini dibuang keluar dari UMNO dan mengunakan ini sebagai alasan untuk menyeberang kepada pembangkang.

Source : http://bm.harakahdaily.net/index.php/berita-utama/4499-perpaduan-hilang-kerana-memerintah-tak-betul-

No comments:

Post a Comment

Blog Archive