Bebel Without a Clause

Bebel Without a Clause

Monday, January 3, 2011

Sikap hipokrit Dr Olok Olok telah lama di ketahui oleh penduduk Bukit Antarabangsa semasa Tanah Runtuh 6 Disember 2008

Perjuangan bangsa diharamkan oleh PAS. Malah pemimpin-pemimpin PAS termasuk juga ahli-ahlinya sendiri (yang ditunjukkan oleh blogger-blogger mereka seperti Penarik Beca dan Tulang Besi) mempermain-mainkan perjuangan menegakkan kekuatan Bangsa Melayu.







Inilah yang digembar-gembur mereka dalam Internet, lalu diwar-warkan oleh kawan-kawan pembenci Melayu mereka di Malaysiakini, Malaysian Insider, Malaysia Chronicles dan beratus-ratus lagi blog orang bukan Melayu.






PAS kini ialah hero Anti-Melayu. Dengan PAS, pembenci Melayu dari kalangan org Cina dan India yakin tidak akan ada lagi polisi-polisi membantu Melayu, sebab bila PAS berkuasa bersama-sama DAP dan PKR, semua rakyat Malaysia akan sama.






Tapi kenapa pulak tiba-tiba si Lo'Lo' nak jadi heroin Melayu dalam hal Kg Bharu? Tak pasal-pasal Lo'Lo' dan PAS kecoh mempertahankan Kg Bharu atas nama Melayu? Bukankah PAS hero persamaan kaum? Kenapa pulak mahu jadi Hero Melayu pulak ni?
 
Sepenuhnya layarlah http://tansrimat.blogspot.com/2010/12/lolo-sudah-belajar-ilmu-hipokrit-dan.html
 
_______________________________________________________________
KOMEN SIAMANGBUKIT
Sifat hipokrit DIVA LiPAS Dr Olok2 ini bukan sahaja di war2kan oleh orang UMNO sahaja malah orang PKRpun semasa pengurusan bencana di Bukit Antarabangsa pada tahun 2008 menyataka perkara yang sama.
 
Semasa UMNO sedang giat menjalankan operasi di Bukit Antarabangsa bersama dengan pemimpin PKR setempat, kadanag2 perlu kita berganding tenaga untuk menempatkan barangan bencana ke kawasan2 yang terputus disebabkan tanah runtuh yang telah meranapkan banglo2 mewah di Taman Bukit Mewah dua hari sebelum Raya Korban.
 
Ketika ini gandingan tenaga dalam operasi tertentu antara Parti tidak mempunyai banyak masaalah, tapi bila Doktor Olok2 PAS Hipokrit ini datang setelah lewat datang beberapa hari; bila ditengok keadaan terkawal mula lah doktor bodoh in nak tunjuk kan pandainya.
 
Menurut dari pihak PKR dan PAS sendiri, sifat hipokrit doktor olok2 ini adalah semata2 hendak mengaut populariti.
 
Bayangkan beliau boleh nak take over kerja Polis yang telah beberapa hari berjalan lancar dalam penyelengaraan the GAP di antara Kyoto Gardens dan Impian Selatan.

Yang lebih bodoh lagi, makanan2 sepatutnya diagihkan kepada mereka2 yang tidak dapat keluar akibat sebab2 tertentu tapi tidak, makanan diagihkan kepada mereka yang hendak keluar dan mereka yang tinggal sedang kebuluran kerana makanan dari JKM dah habis.
 
Kumpulan yang telah beberapa hari bertungkus lumus menjalan operasi Disaster Center dari Kyoto Gardens di tahan tak kasi keluar masuk atas nama Relief Workers. E E, mereka ini dah beberapa hari keluar masuk, Dr Olok2 dalam masa sehari boleh nak beri arahan bodoh. Dah lah orang luar.
 
Apa punya doktor ini, tak ke bodoh punya doktor. Hello, Olok2, kamu ini betulke doktor?
 
Satu lagi, dia ini macam bagus aje nak perintah orang keluar kondo  berpandu kan maklumat yang salah.
Yang tidak terjejas disuruh keluar, yang terjejas tidak disuruh .
 
Dr Olok2 ini adalah doktor hipokrit dan bodoh yang kerjanya habis kan duit kerajaan menghantar dia belajar dan berpolitikpun hanya untuk mendapat nama sahaja....

No comments:

Post a Comment

Blog Archive