Bebel Without a Clause

Bebel Without a Clause

Friday, February 18, 2011

FAKTA BUKAN AUTA: Khalid, YB Khassim and the Gang sudah tipu rakyat Ampang Sungai Seputih Lembah Jaya

Pisang kegemaran YB Khassim, ADUN Lembah Jaya

Ini Kisah benar. Saya ada video pembongkaran pembohongan YB Khassim, yang suka sangat menjilat bontot dan pelir Khalid Gagap kini sanggup menipu rakyat di Ampang.

Dulu rakyat di Sg Seputih dah dapat during runtuh dengan harga tanah bernilai RM2 sekaki persegi, tapi sekarang kaldai2 DAP cuba nak menipu mereka2 ini dengan RM20 kps. Ibaratkan dulu durian runtuh, kena juga kerja sikit dan kenalah pergi kepokok ambil buahnya.
Tapi atas usaha YB Khassim inipula ibarat durian runtuh jatuh terus keatas kepala. Dah pulak itu kena bayar dalam masa 90 hari. Lepas itu kerajaan ada hak ambil balik dan bagi kepada Cina kaya. Apalah nak jadi dengan orang Melayu BBC (Baruah Baruah China) ini.
Bukan ini sahaja, rupanya di Tasik Permai pun serupa. Alahai, dulu dah dapat yang baik, nampaknya orang tamak selalu rugi.Lihat di blog APA ini untuk huraian selanjutnya.

___________________________________________
INI FAKTA BUKAN AUTA !


Pada tahun 2003 Kerajaan Negeri Selangor dibawah Barisan Nasional telah meluluskan permohonan 220 orang pemilik tanah lot Kg Bukit Sungai Putih dengan dikenakan premium sebanyak RM2 sekaki persegi(lebihkurang RM8 ribu satu lot).

78 pemilik telah membayar dan hari ini telah mendapat surat hakmilik.Sedangkan 142 pemilik lagi setelah dihasut oleh dua orang "opportunist" Umno sendiri enggan berbuat demikian.Masa itu konon nya 142 orang "cerdik" ini inginkan premium diturunkan sebanyak RM 0.50sen sekaki.Untuk kepastian boleh tanyakan 78 pemilik yang dah lama mendapatkan hakmilik atas daya usha Arwah Dato Mufti dan Dato Ismail Kijo melalui Kerajaan Negeri Selangor yang diperintah Barisan Nasional.

Selanjutnya, pergi ke blog APA.

Tapi kalau nak tahu perangai si Khassim Baba ini, hiburlah dengan di bawah ini


No comments:

Post a Comment

Blog Archive