Bebel Without a Clause

Bebel Without a Clause

Thursday, April 16, 2009

1Melayu di tubuhkan

Pada 16 April 2009, adalah tarikh dimana teman telah putuskan hari dimana Melayu mesti bersatu. Tanggal 16 April adalah hari 1Melayu.
Kenapa teman kata begini. Teman sempat bersembang dengan seorang anak muda dalam bidang IT. Beliau sangat risau kerana kemungkinan Melayu akan hilang kuasa. UMNO dipinggirkan; PAS dan Melayu PKR akan di kudakan.
Teman sarankan Melayu harus bersatu. Melayu dalam PAS dan UMNO bersama kaum Bumiputera boleh memerintah walaupun dalam tanpa 2/3 majoriti. Kenapa dahulu Melayu mesti bergabung kuasa pada zaman pra 2008? Ini kerana Melayu berfikiran yang Melayu/Bumiputera tidak memmpunyai kemahiran memerintah negara.
Kalau kita teliti, apakah sekarang Melayu atau Bumiputera tidak mempunyai kemahiran dalam banyak bidang seperti ekonomi, sains, IT dan kedoktoran. Teman fikir sudah sampai masa 1Melayu berfikiran positif. 1Melayu boleh perintah Malaysia tanpa kaum China dan India.
Apa perlu UMNO buat? Keluar dari BN adalah 1pilihan .
Selepas analisa Bukit Gantang dan Bukit Selambau, kita sudah pasti bahawa 68% Melayu undi UMNO dan kemenangan PAS di bukit gantang adalah isyarat dan mandat kaum Bukan Melayu kepada Nizar untuk terus menderhaka terhadap Raja Melayu.
Sudah jelas UMNO tidak lagi mandapat mandat kaum China dan India. Tidak ada gunanya UMNO menjadi batu penghalang hukum Hudud lagi. UMNO harus kini mendokong Hudud dalam sistem syariah yang sedia ada. Kes Tutup.
UMNO mesti nampak bersih dan bergabung kuasa untuk perintah Malaysia.
Hidup 1Melayu Hidup 1Bumiputera.

3 comments:

  1. Blog baru berkaitan AJK PKR Putrajaya bernama Jamil Kucing di http://jamilismail.blogspot.com

    Hantam produk munafik itu cukup cukup

    ReplyDelete
  2. Salam

    Saudara dipelawa untuk buat komen dalam blogs walaupun berlainan fahaman.
    http://penpusaka.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Salam,

    Anda dipelawa untuk buat komen,walaupun fahaman berbeza

    http://penpusaka.blogspot.com

    ReplyDelete

Blog Archive