Bebel Without a Clause

Bebel Without a Clause

Monday, May 6, 2013

Lain Kalilah: Sinopsis awal punca kekalahan Calun2 Barisan di Parlimen Ampang, DUN Lembah Jaya dan DUN Bukit Antarabangsa

Wujudnya langsuir dari luar, iaitu pengundi Cina yang datang dari jauh macam ada satu pakatan Cina untuk menumpaskan orang Melayu mengambil balik, Dari awal pagi sebelum 730 pagi sudah ada barisan Cina yang tidak di kenali. Petugas PKR pun mengesahkannya mereka ini tidak pernah kelihatan terutama di Bukit Antarabangsa walaupun pada PRU12. Ini membuktikan bahawa Azmin Ali telah 'confident' sehingga beliau tidak perlu berkempen di Bukit kerana ada pakatan dengan DAP untuk mengapi2kan orang Cina keluar dan menentang orang Melayu diatas Bukit yang terang penduduk tidak sukakan Azmin dan Zuraidah kerana mereka ini tidak bekerja langsung untuk menyelesaikan masaalah2 asas di atas bukit.
Adalah amat hampa bagi komuniti Bukit Antarabangsa kerana mereka datang ini tidak tahu masaalah atas bukit dan hanya datang untuk membuang undi berdasarkan logo yang anti Barisan Nasional, sebagai simbol orang Melayu dan UMNO.
Setelah di sisasat dikalangan pengundi hantu atau langsuir, kononnya pernah tinggal di BA namun mereka dengan rela hati datang mengundi hanya disebabkan janji2 palsu DAP untuk mengambil alih kerajaan 'Melayu' kononnya.
Oleh kerana tsunami politik ini adalah tsunami 'yellow people' (sebab itu warna kuning untuk Bersih) , PRU13 kali ini adalah Pilihanraya  BN melawan orang Tionghua dimana orang Cina kalah teruk dalam pilihanraya ini.
Nasihat kepada mereka ini " Lain Kali lah" dan untuk orang Cina pro DAP, kami tidak mengatakan "Tidak ada sekali lagi lah". Kami akan membuktikan BN boleh memerintah tanpa bangsa Cina yang ramai telah menfaat dari Dasar Ekonomi Baru.

No comments:

Post a Comment

Blog Archive