Bebel Without a Clause

Bebel Without a Clause

Friday, November 4, 2011

Disebalik dalangi perhimpunan Gay di Seksualiti Merdeka

Sesiapa yang mendalangi agenda Gay? Senang sahaja, Majlis Peguam-Peguan yang bekerjasama dengan PKR, DAP dan tahu tidak tahu PAS. PAS hanya bagaikan lembu yang ditungang oleh musuh Islam yang termasuk PKR dan DAP dalam mewujudkan ketidak stabilan politik orang2 Islam dan Melayu di rantau ini.

Telah saya sebut acapkali bahawa ini adalah phasa penghabisan dalam implementasi strategi-strategi untuk memburukkan kerajaan BN pimpinan UMNO.

Dalam apa jua trendnya adalah sama. Bertindak dalam membuat akitiviti-aktiviti yang boleh dianggap 'innocent' tapi ia akan membuat ketidakselesaan untuk pengikut 2 Islam, Melayu dan Bumiputera dan juga kononnya akan membuat Malaysia sebagai negara yang pariah di bawah pimpinan BN selama ini .

Kerana setiap air bah , pasir akan berubah. Dan pasir kali ini adalah pengundi-pengundi.

Isu yang telah dimainkan adalah:
  1. Ugama Islam. Objektifnya: Untuk mengubah kedudukan Agama Islam dalam perlembagaan. Agen perubahan atau catalyst : Bible dalam bahasa melayu. Tindakan-Pesanan Bible Melayu yang selalu di order terus dari Indonesia diorder melalui Perseketuan Tanah Melayu. Isu Murtad DUMC pula, Agen Perubahan - Kemiskinan. Tindakan-Tawarkan penolongan didalam apa bentuk termasuk kewangan.
  2. Isu Hak Asasi Manusia. Seksualiti Merdeka. Agen Perubahan-Pesta Seks Rambanng (Merdeka, kononnya) yang akan disokongi oleh Majlis Peguam-Peguan atas dasar. Siapa 2 pun boleh taruk siapa2. Dasar kesusilaan Kepala POO Singh, Lion of Jelutong dan keturunannya
  3. Pilihanraya yang akan berpihak kepada Bumiputera. Gerry Mandering.Bersih 2.0 (dan Nasi Lemak 2.0?)
  4. Yang lain termasuk Orang2 Asli, Bumiputera Sabah dan Sarawak, kononnya mereka ini di tipu oleh orang 2 UMNO.
Ini adalah antara isu2 yang telah dimainkan. Apa lagi isu yang akan dimainkan? Senang aje segala apa yang memihak kepada orang2 Melayu dan raja2 Melayu akan dimainkan. Tujuannya adalah setiap isu dimainkan akan ada wakil pakatan anti Islam akan menunding jari kepada UMNO. Modus operandi kali ini adalah untuk menggulingkan UMNO dan orang Melayu dipersada tunggak kerajaan maka kenalah ada isu2 yang akan menarik sedikit 2 penyokong BN berpaling arah kepada pembangkang. Sedikit 2 lama jadi bukit.

BN harus berhati2 dengan tindak tanduk memburukkan kerajaan seperti Elizabeth Wong yang menunding jari dengan kemasukkan peserta dari Israel atas jemputan Kerajaan Negeri Selangor tapi ditundingkan kepada Kerajaan Pusat. Sama seperti isu beliau dibogelkan oleh Mat Melayu tapi ditundingkan tundunnya kearah UMNO.
YB Khassim pula memujuk rakyat Indonesia menukar kerakyatan dengan cuba mendapat kerjasama orang dalam Imigresen dan di tundingkan kepada UMNO kononnya UMNO cuba mendapatkan undi dari rakyat Indonesia dengan janji mereka akan mengundi BN. Banyak lagi. Nanti akan saya bongkarkan satu persatu.

__________________________Austin Wilde and Jarvis Chandler____________________
Siapa Dalang Agenda Gay Malaysia?  Oleh Azli Shukri
____________________________________________________________________________________
Semua pihak tidak mengira ideologi politik perlu turun padang dan bertegas dalam isu ini. Tindakan yang keras termasuk hukuman berat (seperti hukuman bunuh) kepada golongan yang menyeru dan mempromosikan agenda gay dan lesbian di negara ini perlu segera dilakukan tanpa belas kasihan.

KUALA LUMPUR 1 Nov. - Usaha untuk menghalalkan hubungan sejenis di negara ini dilihat semakin melampau dengan wujudnya pelbagai pihak yang masih tegar memperjuangkan agenda golongan itu. Terbaru, kira-kira 20 pertubuhan bukan kerajaan (NGO) dan individu cuba mempromosikan program Seksualiti Merdeka 2011 yang bermula hari ini hingga 13 November depan.


Seksualiti Merdeka 2011 yang mempromosikan program mereka melalui laman web www.seksualitimerdeka.org, kononnya bertujuan mempertahankan hak golongan tersebut agar diterima dalam kalangan masyarakat negara ini.


Antara penaja dan penyokong program yang berlangsung selama 13 hari itu ialah Majlis Peguam dan Suara Rakyat Malaysia (Suaram) dengan beberapa aktiviti diatur seperti bengkel, perbincangan, filem, pameran dan persembahan. Penganjur menyatakan mereka percaya setiap orang berhak untuk menyayangi dan disayangi walaupun mereka termasuk dalam golongan homoseksual.


Jelas mereka, istilah Seksualiti Merdeka digunakan untuk mengingatkan semua pihak bahawa walaupun negara telah berpuluh tahun merdeka, tidak semua rakyat dapat menjadi diri mereka yang sebenar. Difahamkan Seksualiti Merdeka yang berlangsung di Galeri Annexe, Kuala Lumpur ini merupakan penganjuran kali ke-4 sejak pertama kali diadakan pada 2008.

2 comments:

  1. Salam sejahtera, mohon dilink blog hamba disini. Terima Kasih..http://klboyzwangsa.blogspot.com/

    ReplyDelete

Blog Archive