Bebel Without a Clause

Bebel Without a Clause

Monday, April 2, 2012

Kenapa Ahli PAS mesti ditolak dari jadi Perdana Menteri Malaysia?

Sistem yang dijalankan oleh PAS adalah bercanggah dengan sistem demokrasi kita yang sedia ada.
PAS mempunyai sistem MULLAH yang dimana Presiden Parti itu akan sentiasa dikawal oleh seorang yang tidak dipilih tetapi dilantik kononnya bertaraf Nabi. Ada yang katakan sejak kebelakangan ini merasa dirinya Tuhan.

Sekiranya, Pakatan Pembangkang (selisih malaikat 44) kita boleh pastikan akan ada perebutan kerusi PM diantara Setiausaha Agung DAP- Lim Kit Siang, Presiden PAS - Haji Hadi dan Defacto Diktator PKR - BABI.
Dalam susur galur parti seperti DAP dan PKR, kuasa yang dipegang dan corak yang akan dibentukkan oleh mereka ini amat lah jelas.

Dalam PAS pula, walaupun Hadi Presiden parti, namun kuasa yang dipegang sebenarnya adalah Murshidatul Hampas dan itu pula mengikut apa ubat yang dimakan oleh Nik Aziz ketika. Kalau salah ubat, mampus rakyat. Hadi Awang nak buat lain Nik Aziz tiba2 terbatuk dah jadi lain.
Ini pernah berlaku dimana niat Hadi untuk menyertai kerajaan perpaduan terbantut ditengah jalan bila Nik Aziz terkentut dan membuat fatwa songsang haram menyertai kerajaan perpaduan.
Maknanya, kuasa yang ada dari PAS adalah dari kuasa seseorang yang bukan dipilih secara demokratik.
Maka seorang Islam harus perangi PAS kerana sesungguh menentang kejahatan dan kesesatan adalah jihad.

No comments:

Post a Comment

Blog Archive