Bebel Without a Clause

Bebel Without a Clause

Friday, April 29, 2011

Video T: Sam Ketot dan kuncu2 biol cemari masjid Bandar Baru Sentul

Ketua AMK, yang dikenali sebagai Sam Ketot, berjaya mencemari kesucian Masjid di Bandar Baru Sentul yang dikatakan tempat Datuk Eskay dan TS Rahim Thambychik akan bersumpah laknat.

Saya dan rakan blogger saya telah ke sana untuk meninjau keadaan dan meyaksi pertama kali orang Islam bersumpah laknat dalam masjid. Saya mengaku yang saya tidak pernah saksikan dalam hidup saya sumpah laknat sebegini.

Keadaan nampak tenang semasa kami sampai diruang luar masjid. Nampak beberapa orang pemberita sedang duduk bersama beberapa orang yang tidak dapat dipastikan mereka pengikut pakatan pembangkang, BN, atau Atas Pagar.

Yang nyata keadaan bertambah tegang selepas solat Jumaat bila tampak seorang pegawai masjid itu sendiri sengaja menhangatkan keadaan menjerit Takebeer dengan kuat dan disambut dengan penganut ajaran sesat dengan lebih kuat lagi.

Pengikut2 Sam Ketot ini bagaikan orang terasuk syaitan asyik meracau dan ada cuba memijak pegawai JAWI yang agaknya datang semata2 untuk memastikan acara Sumpah itu dijalankan dengan cara yang betul dan tidak menghina masjid sebagai ruang untuk orang Islam beribadah dan juga untuk membersihkan dirin mereka dalam hal2 yang tertentu.



Sam Ketot dan samseng2 masjid telah mengambilkan kesempatan dengan mengugut Pegawai Masjid dan JAWI. Apa lagi, jadilah hero ketot ini yang tingginya lebih sedikit dari Ibrahim Pendek.

Yang peliknya bukankah Sam Ketot pernah mengaku beliau ada simpan banyak Video Lucah yang kononnya membabit pemimpin tertentu. Beliau yang membawa dan mnegupah beberapa pelajar Universiti yang masih berhingus untuk membawa spanduk "Qazaf" yang sudah pasti mereka ini di 'kaldaikan' oleh PGayR dan sudah ternyata bahawa mereka sendiri tidak faham hukum Qazaf. Sudahlah itu, Pakatan Pembangkan nampaknya dapat hanya menarik minat orang gila yang seperti dirasukkan hantu yang asyik mengugut mana orang2 Islam yang datang untuk menyaksikan sumpah laknat ini yang nampak marah dengan tindak tanduk PGayR dan PAS yang sengaja mencermari ruang minbar dengan memaki hamun dengan perkataan "Puki Mak" dan lain-lain lagi.

Bedebar hati saya, kerana ini dalam masjid. Kita harus bersabar walau bagaimanapun. Ini tidak mereka asyik terpekik terlolong macam Allah sendiri tidak tahu yang NYA Maha Besar.

Ikut sesetengah pihak, darah mereka ini halal kerana mencemari masjid dan bertindak melarang orang Islam lain untuk menggunakkan masjid untuk membersihkan mereka dari tuduhan menfitnah. Ini adalah jalan yang sudah disediakan. Pernah juga Anwar Ibrahim bersumpat sekali semasa zaman reformasi dahulu kala semasa saya juga pernah tertipu dengan imej yang di bawakan oleh Anwar Ibrahim.

Saya akan post satu link yang menunjukkan Sam Ketot berucap dan mengugut AJK masjid dan Pegawai JAWI. Kalau kamu tak nampak Sam, sahlah dia itu ketot.
Update: Kami balik dalam pukul 3. Pada pukul 4 ptg, Dato' Eskay datang dan membuat sumpah laknat.


Lihat juga di blog APA dan Taiping Mali.

No comments:

Post a Comment

Blog Archive