Bebel Without a Clause

Bebel Without a Clause

Saturday, April 2, 2011

Kes Video T: Carnal intercourse against the order of nature? Undang2 jahiliah?

Anon:
The AG should charge the actor in the Video under this section 377A. Carnal intercourse against the order of nature.

"Any person who has sexual connection with another person by the introduction of the penis into the ANUS OR MOUTH of the other person is said to commit carnal intercourse against the order of nature."

Ini bermakna pelakun dalam video itu masih boleh dicaj.
Saya tidak pasti sekiranya, perang mulut berlaku dalam video seks Presiden MCA CSL, maka dia tidak dicaj.

Adakah Seksyen ini juga boleh dikategorikan sebagai undang 'jahiliah'. Kita diberitahu ada ulamak PAS menghalalkan liwat antara suami dan isteri. Saya kurang pasti.

Selain dari itu pelaku video itu tidak boleh dicaj kerana pelaku itu tidak ada tujuan untuk mengedar, melainkan ESKAY mendedahkan video itu atas arahan pelaku itu sendiri.

Kalau gitu maknaya DSAI adalah ahli politik yang paling bijak dalam dunia kerana walaupun video itu menunjukkan dia sebagai pelaku, atas arahannya untuk disebarkan kepada Polis dan orang awam, beliau masih boleh memutar belitkan fikiran dan meraihkan simpati orang melayu PAS dan PKR dengan anggapan video itu hanya rekaan semata-mata.
Bukan orang Islam sahaja, malah mereka yang pernah menuduh beliau  seperti Mat Sabu, Dr Nasir Hashim, Lim Kit Siang, dan Karpal Singh kini mempertahankan DSAI walaupun terang2 dbuktikan pelakunya adalah DSAI. Yang jadi mangsa UMNO-BN.

Black Monkey: "The greatest politician on Earth who can walk into a sex trap that he himself awares twice but still come out a victim".

Is he the Greatest Politician on Earth, or

is he a Hantu Raya?




 

No comments:

Post a Comment

Blog Archive