Bebel Without a Clause

Bebel Without a Clause

Thursday, October 17, 2013

Dr Wahab versus Prof Dr Ridza from UIA.. siapa yang lebih hebat atau yang lebih benar? #NajibRazak

Aiseyman, kawan teman, pakar radio design, pun ada dikatakan terbabit dengan Datuk Dr Wahab.
Kawan teman (seorang Donatello Ninja Turtle Sapura) ini kebetulannya dari Bukit Antarabangsa. Ini membuat saya lagi berminat mengulas sedikit.


Kawan saya ini memang tegar bersama kita dan Dr Wahab semasa zaman beliau bersama Motorola melawan arus anti-Melayu dengan pendirian beliau yang akan sentiasa memberi ruang yang ekstra kepada graduan Bumiputera yang ingin bekerja di Motorola yang ketika itu terkenal dengan dasar anti-Melayu oleh pengurus di bahagian RND Motorola.
Saya berkesempatan menerima tawaran untuk dating interview dimana beliau arahkan tiket terbang saya dari Kelumpur direbatkan selepas saya ditemuduga,
Namun saya kurang sedikit setuju kalau Dr Wahab ini anti-Melayu. Saya pun kenal Prof Dr Reza. Prof ini pun hebat jugak. Saya tidak tahu kenapa RND Crypto ini tidak dapat diteruskan, Banyak factor kita harus selidik sebelum menuduh yang bukan2.
Berkenaan dengan Raj, saya ada juga dengar sindiket oursourcing membawa orang2 luar dari Benua kecil di Bharat, kerana saya pernah dihubungi jugak untuk memberi khidmat runding,
Selebihnya: disini.
 

No comments:

Post a Comment

Blog Archive