Bebel Without a Clause

Bebel Without a Clause

Monday, April 22, 2013

Ludah Mike Tyson dijilat kembali oleh Hadi: Pemimpin yang tidak boleh di 'transformasikan'. kononnya nak mencucikan dosa

Kesian Mat Taib kena masuk PAS untuk cuci dosa. Tak dapat bertanding maka diapun cari jalan untuk menghancurkan UMNO. Dosa2 bawa duit haram pula kini berada dalam PAS. Dah di ampunkan oleh Timbalan Tuhan PAS, Hadi Awang yang juga mempunyai kuasa mengampunkan dosa, Mother of all Sins.
Suey betul. Dia ini dah lama gone case.

Last minute, Mike Tyson terpaksa mengemis dari Ampang untuk dapat satu pencalonan ke PAU walaupun di tidak dalam lis pada pemilihan UMNO yang lalu. Ampang mengenangkan jasanya di raihka oleh Ketua Bahagian mengundi mantan MB.
Seharusnya, dia seperti Kamaliah, duduk lah dikerusi belakang. Bukankah kamu juga berjuang untuk Parti?
Tengah tunggu ada mantan MB yang dah take a backseat yang mahu mendapat tempat didepan sebagai pelacur. Nasihat kepada Khir Toyo, jangan perangai macam ini.

Sumber: Disini

KUALA LUMPUR: "Saya masuk PAS bukan hendak jadi calon atau merebut jawatan dalam PAS," kata Tan Sri Muhamad Haji Mohd Taib ketika mengumumkan penyertaannya kepada PAS hari ini. Atas dasar itulah, katanya, majlis penyerahan borang memohon menjadi ahli PAS hari ini dibuat selepas penamaan calon PRU 13. Muhamad hari ini menyerahkan permohonan menjadi ahli PAS kepada Presiden PAS, Datuk Seri Tuan Guru Abdul Hadi Awang dengan diperhatikan oleh Timbalan Mursyidul Am, Datuk Dr Haron Din, Timbalan Presiden, Haji Mohamad Sabu dan naib-naib Presiden PAS. (HarakahDaily)

Ulasan saya : Oleh kerana Mat Taib sudah sah menyertai PAS, maka UMNO hari ini akan menghantar dua guni dokumen kesalahan Mat Taib semasa lalu bagi tujuan pengampunan...

No comments:

Post a Comment

Blog Archive