Bebel Without a Clause

Bebel Without a Clause

Monday, December 10, 2012

Dilema perayu undi BN: Menjawab isu yang hanya DS Najib boleh menjawab @NajibRazak

Da lama aku tidak membuat rujukan kepada blog APA, kali ini aku terpaksa link kerana apa yang ditulis ada kebenarannya.

Aku tidak boleh tidak bersetuju dengan apa yang DISARANKAN sahabat aku Minaq Jinggo kepada PMO.Minaq Jinggo yang merupakan Photographer cum Blogger memang tidak asing lagi dalam kancah politik negara dan beliau adalah satu satunya photographer/blogger yang boleh diterima baik oleh semua pihak kerajaan mahupun pembangkang dalam apa jua majlis dan program anjuran kedua belah pihak ini. Sumber: Deepak dan Musa

Ini memandangkan aku benar jadi perayu undi semasa pilihanraya yang lampau. Sentimen yang sama telah diutarakan kenapa orang UMNO sepi kurang menjawab hujah yang dibawah oleh pembangkang laknatullah itu.

Kita sebagai perayu terpaksa menjadi seorang yang pandai berhujah bila cuba menjawab soalan cepumas yang berkitar dengan isu seperti KJ, Budak Tingkat 4 yang kita tidak tahu kebenarannya kerana kita ini adalah ahli kecil2an.

Sekarang ini perayu mesti menjadi lebih bijak dari bijak dan peka dari peka kerana kali ini persoalan2 seperti FLOM, Deepak, perlu dijawab dengan lebih terang.

Adakah pucuk pimpinan biarkan kami dibawa menjawap sesuatu yang nampak dari lahirnya, dan tidak mungkin benar. Namu sikap DS Najib kurang menjawab soalan perlu dijawab oleh Menteri2 yang lain. kalau menteri2 ini tidak dapat menjawab nampaknya kali ramai perayu undi akan cuba mengelentong. Namun, DS Najib perlu jawap dalam PAU yang akan datang bila beliau bertanding untuk menjadi Presiden UMNO seterusnya.

Kali ini ramai yang kata kita bagi 'chance' untuk menangkan BN, namun kita tidak akan senyap keatas kesenyapan DS Najib berkenaan isu yang dibawa oleh DS Anwar Ibrahim itu serta konco-konco dan juga isu-isu yang lain.

 

1 comment:

  1. UMNO dan BN sudah memerintah Terengganu hampir 50 tahun denga jayanya..... Tapi Kenapa Pemuda PR Pemudidan Wanita PR dan Pemimpin2 PAS Terengganu tetap BODOH?

    2013 - Tahun Paling Malang Rakyat Kelantan ... Lihat sendiri bukti kalau tak percaya...


    Saya mohon sangat2 agar semua anak2 muda menolak PR pada PRU ke-13. Mesti jangan undi PAS, PKR dan DAP. Kita mesti ambil serius soal ekonomi dan perpaduan kaum. PR bodoh tidak tahu memerintan di setiap negeri.

    Ini akan membebankan kita.. Percayalah. Lihat sendiri selangor, bila PR memerintah kurang 5 tahun, aset berkurangan. Kita di jual kepada Cina. Bandingkan dengan Terengganu yang diperintah BN sejak 50 tahun dulu... Kat mana hebatnya Pemimpin PAS yang sudah jadi kafir laknat. Ini kah kewibawaan Pemimpin Pakatan Rakyat? Mereka pun tahu tapi tetap mahu menafikannya.. sememangnya betul.. ( Buktikan kalau saya bercakap bohong)

    Terang2 tak wujud perpaduan dalam PR. DAP dan PKR terang2 menolak Islam.

    Pastikan anda memberitahu rakan2, emak ayah dan saudara yang kurang tahu soal ekonomi dan perpaduan kaum.... Walaupun terpaksa berada dlm kem PR dan PAS. pastikan undi anda tetap kpd BN dan UMNO....

    ~ (( Budaya Samseng )) - Ahli2 Mahu Lari Dari ugama sesat PAS dan masuk Islam~

    Biarkan PAS bersendirian... Mereka tidak mahu bersyukur, mereka itu seumpama kafir boleh bersatu sesama mereka ... Mereka pentingkan perpecahan... Biarkan mereka... Mereka lebih mengutamakan keganasan untuk mengekalkan kuasa... Biarkan mereka..... Mereka hanya mahu jadi samseng seperti N Ajis cerita... Biarkan mereka samseng selamanya....

    Biarkan pemimpin2 PAS memperbodohkan ahli2 mereka selamanya...

    ReplyDelete

Blog Archive