Bebel Without a Clause

Bebel Without a Clause

Sunday, March 6, 2011

Bukit Antarabangsa Az Success Story: Dua lagi pusat khidmat akan di buka di Bukit Antarabangsa

Pelik tapi benar. Hiburan atau hobi bagi penduduk bukit antarabangsa adalah menubuhkan pusat khidmat.

Setelah tercetusnya satu idea yang bernas dari seorang yang bergelar xAZ, beliau bersama rakannya Az telah mendapat menarik perhatian ketua bahagian untuk membuka satu Pusat Khidmat Masyarakat apolitikal selama hampir setahun dibawah kelolaan timbalannya Az.

Walau bagaimana dana UMNO Pusat yang dijanjikan tidak pula kesampaian untuk dapat menampung kos, dan selepas berapa bulan versi pusat ini di tutup maka satu versi yang lain dibuka pula oleh Az ,bersama bekas sekutunya, Az dan juga bekas pemuda cawangan yang di ketuai oleh Az.Yang peliknya, mnenurut Az kini pula dikatakan direstui pulak oleh seorang anak Tun xAz...?

Kini Az setelah melihat idea industri pusat khidmat ada kesannya terhadap kehendakkan masyarakat, maka Az ini meyokong pembukaan satu lagi Pusat Khidmat Pakatan Rakyat.

Maka hari ini, Az dapat men'smash' blogger Az pada satu sessi perasmiannya di bekas Al-Kafa restaurant yang dimana tuannya yang hendak cari makan dipaksa tutup operasi selama 2 tahun lalu.
Az dapat smash kembali Az tapi terkena aznya dan ini amat disukai Az, maka kita tidak dapat nafikan yang akhirnya titik pertemuan kegembiraan kini terjumpa antara Az dan Az.

Dua hari lepas saya di beritahu akan wujud nya sekurang2nya dua lagi Pusat khidmat Bukit Antarabangsa.

Jadi sekiranya anda di Bukit Antarabangsa dan anda memerlukan khidmat kemasyarakatan, baling lah
batu dan sudah tentu akan terjatuh diatas kepala seorang ketua pusat khidmat.

1 comment:

  1. Ha Ha...ada Az yg berangan jadi calun PRU13.

    Az tolak Az campur Az bahagi Az dapat Azwan Ali..mak tak rela u..

    ReplyDelete

Blog Archive