Bebel Without a Clause

Bebel Without a Clause

Thursday, February 25, 2010

Wujud pakatan membahagikan bahagian UMNO di tingkat 4 JPM

Saya ingin merujuk Berita harian isnin 22 feb 2010 M.s 6 column 1.'pembangkang reka cerita bohong tutup pekung dalaman'

Apa yg menarik adalah wujudnya pakatan membahagi2kan Bahagian UMNO di jabatan perdana menteri. "ketika itu , saya setiausaha parlimen di jabatan PM . Saya dan Dr mohamad Khir tidak ada masaalah. Apabila beliau jd MB saya berpakat dgn beliau ambil seorang satu Umno Bahagian " kata Noh Omar.
 
Soalan nya apa jadi degan ketelusan dan integriti dan juga tema "Rakyat didahulukan dan Pencapaian di utamakan". Tidak kah ini secara langsung menepikan kemahuan akar umbi yang juga adalah 'snapshot' kemahuan rakyat di kawasan pilihan raya.
 
Ada lah disarankan agar JPM perihatin banyak-banyak isu sebegini, kerana apa yang telah berlaku pada zaman Pak Lah ini telah juga mengakibatkan UMNO hilang 5 negeri semasa pilihanraya umum yang lalu.
 
Terkenang filem "Nujum Pak belalang" dimana lanun-lanun yang dilakuni oleh Aziz Satar dan S Shamsudin.
"Satu untuk aku Dan Satu untuk engkau-lah".
 

No comments:

Post a Comment

Blog Archive