Bebel Without a Clause

Bebel Without a Clause

Saturday, February 13, 2010

Gerakan Menang Selangor Kalah Ampang bermula

Terkejut beruk teman bila pulang ke hutan Bukit Antarabangsa, bila di beritahu ada gerakan yang di namakan MENang Selangor KALah Ampang (MenSKaLa) oleh golongan yang tertentu di sekitar DUN2 Bukit Antarabangsa dan Lembah Jaya.
Sejak kebelakangan ada segerombolan pemuda, pemudi, pentua dan pentui yang tengah hebat megumpulkan dana dan ahli gerak gempur mereka sendiri yang dimana terdiri dari mereka-mereka yang kurang senang  dengan pucuk pimpinan di Bahagian Ampang yang pada mereka tidak tahu mengambil hati orang-orang lama dan juga pemuda-pemuda yang banyak nya berasal dari cawangan-cawangan baru dan juga yang lama.
Sejauh mana kebenaran gerakan ini kita tidak tahu. Apa yang kita pasti, pucuk pimpinan tempatan, khasnya, dan pucuk pimpinan am-nya harus mengambil iktibar bahawa masih ada ahli-ahli UMNO yang masih tidak puas hati dengan imej yang dijalankan oleh Bahagian walaupun telah ada pucuk pimpinan baru.
Kalau ada pembaca-baca blog ini yang tahu menahu perihal rancangan ini, dapat lah sudi memberi info yang lanjut agar dapat kita tahu kebenaran ini.
From Top Left Clockwise: Black Pharaoh, King Tut and Pirates of the Carribean

Walaupun sudah dua tahun, kita telah membuat banyak rancangan, tapi bendera kita nampaknya masih setengah tiang.

No comments:

Post a Comment

Blog Archive