Bebel Without a Clause

Bebel Without a Clause

Saturday, February 22, 2014

Blog akarimomar: Kalau mahu bukti pasal muslihat dakyah puak kristian

Saya sudah letih dengan sikap sesetengan intelektual Melayu kononnya dakwaan sesetengan blog itu adalah propaganda menakut2kan orang Melayu terhadap rakan sekutu mereka yang mendepankan DAP  dalam usaha menyelinap masuk kekawasan Melayu untuk di Kristiankan.
Banyak2 bukti dikumpul dan boleh ditatapi diblog beliau.
Saya pun sedang memerhato pergerakan mereka di Ampang. Kita umat Islam boleh membuat citizen's arrest terhadap mereka yang menyerbu masuk kedepan rumah untuk mendakyah kerana tidak menjalankan aktiviti2 mereka dalam harmnoni, dan aman damai/

Ini adalah Cebisan dari blog beliau :
Kali ini diaporkan mereka berkeliaran di Pinggiran USJ pula. Yang ditahan kali ini merupakan sepasang warga asing (kemungkinan berasal dari Amerika Syarikat) bersama seorang berbangsa Cina. Menurut para sukarelawan pemantauan, mereka ini cuba menyebar risalah Kristian mereka sambil berhelah untuk diberikan kepada orang-orang Cina dan India.
Mereka tidak dapat memberi jawapan apabila sukarelawan pemantauan kita menanyakan kepada mereka jika mereka ingin mengedarkan risalah ini kepada orang-orang Cina dan India kenapa perlu risalah tersebut diterbitkan dalam bahasa Melayu? Dan jika mereka ingin mengedarkan risalah tersebut dalam bahasa Melayu, apakah mereka sendiri boleh berbahasa Melayu?
Sungguh aneh dan licik helah penipuan penjenayah Kristian ini.
Kita seru pihak berkuasa agar dikenakan tahanan agar kedua-dua warga asing tersebut dihalang untuk masuk ke Malaysia (Not-To-Land -NTL) di masa akan datang. Kita tidak perlu orang sebegini.
Di bawah adalah beberapa keping gambar yang sempat dikongsikan kepada saya sebentar tadi. Ada videonya sekali – mungkin perlu diedit dahulu bagi mengelakkan identity sukarelawan kita didedahkan. Kita usahakan untuk kongsikannya jika dapat.
Syabas kepada para sukarelawan yang peka dan sentiasa memantau suasana kemasyarakatan kita. Semoga Allah membalas usaha saudara sekalian.
Inilah yang disebut sebagai “sadduz zara’i” – menyekat segala punca dan pintu untuk berlaku sebarang pemurtadan.

Selebihnya di sini:
 

No comments:

Post a Comment

Blog Archive