Bebel Without a Clause

Bebel Without a Clause

Tuesday, August 6, 2013

Pemilihan MKT UMNO: Ini kali kot?

Kalau benarlah adanya beberapa calun reject shop , menurut satu blog ini  peluang muka baru untuk menang ke peringkat majlis kuasa tinggi semakin cerah.
 
INI KALI KOT?
 

1 comment:

  1. Mana dia Hishammuddin dan Najib dalam senarai yang perlu kena tolak?

    Hishammuddin Menteri Amaran sebelum ini, memansuhkan macam-macam undang-undang pencegahan hingga negara jadi tak aman, jenayah berleluasa, orang macam ni boleh sokong ke?

    Najib pula, bersekongkol memansuhkan undang-undang pencegahan, membuat dasar-dasar yang merugikan negara, membiarkan perbuatan biadap terhadap Islam, bumiputera dan institusi negara, orang macam ni boleh sokong ke?

    Pada saya, sepatutnya TOP FOUR yang perlu di'highlight'kan besar-besar untuk ditumbangkan adalah

    1. Najib
    2. Hishammuddin
    3. Nazri Aziz
    4. Khairy Jamaluddin

    Sokonglah calon-calon dibawah ini untuk memartabatkan kembali UMNO dan mengembalikan keamanan di negara ini:

    Perdana Menteri: Tan Sri Muhyiddin Yassin

    Timbalan Perdana Menteri : Datuk Seri Ahmad Zahid Hamidi

    Naib Presiden : Datuk Seri Mohd Shafie Apdal
    Datuk Mukhriz Tun Dr. Mahathir
    Datuk Idris Jusoh

    Ketua Wanita : Datuk Seri Shahrizat Abdul Jalil

    Ketua Pemuda : Datuk Razali Ibrahim

    Naib Ketua Pemuda : Sdr. Jamawi Jaafar

    UMNO perlu kepimpinan baru untuk mentransformasikan UMNO secara menyeluruh demi kebaikan UMNO dan Islam / Bumiputera di negara ini, bukannya sekadar transformasi kosmetik yang hanya melepas batuk di tangga oleh Najib selama ini.

    Ingatlah, jika Najib, Khairy, Hishammuddin dan Nazri Aziz masih dibiarkan berkuasa dalam UMNO, maka dalam PRU 14 maka UMNO akan hanyut kerana ramai pihak terutama golongan muda dan profesional sangat tidak berkenan dengan Najib dan kuncu-kuncunya itu kerana dasar-dasar yang dibuat merugikan negara dan membiarkan Islam dan bumiputera serta institusi negara dihina dan diperlakukan dengan biadap tanpa ada pembelaan dari Najib dan kuncu-kuncunya itu.

    Oleh itu, ahli UMNO sekalian, dalam pemilihan UMNO hujung tahun ini, kita perlu tumbangkan Najib dan kuncu-kuncunya itu untuk menyelamatkan UMNO serta menyelamatkan Islam dan bumiputera di negara ini. Sedarlah bahawa hanya UMNO yang menjadi wadah yang sangat berkesan untuk memartabatkan Islam dan bumiputera di negara ini.

    Kita tidak boleh harapkan PAS dan Melayu PKR kerana mereka adalah pecacai dan balaci DAP sahajalah selama ini. Sekarang Najib, Khairy, Hishammuddin dan Nazri Aziz pun dah jadi balaci puak Cinabeng DAP dan mengikut telunjuk pembangkang, maka buat apa kita pilih presiden, Naib Presiden, MT, serta Ketua Pemuda yang menjadi balaci Cinabeng DAP dan pembangkang sedangkan kebajikah ahli akar umbi UMNO sendiri tidak dipedulikan? Maka buatlah perubahan drastik, TUMBANGKAN Najib dan kuncu-kuncunya untuk kesejahteraan kita semua.

    Sekian, terima kasih.

    Encik Mohamad.
    Nasionalis Melayu

    ReplyDelete

Blog Archive